Díky vám všem za pochvalu. Stavbu tohoto modelu provázelo plno problémů a předělávek, protože jsem na něj nemohl sehnat dost podkladů. Jediné, co jsem měl byl nárys a bokorys v perfektním provedení, bez kterého bych ani nezačal. Po několikaměsíční korespondenci s Amíkama mi poslali čtyři fotografie!! Víc jsem z nich nevyrazil, a přestali se mnou komunikovat. No "se mnou" - já nedokážu ani žblebtnout. Nikdy jsem se nepohyboval ani na takovýchto fórech, a mám problémy tu vůbec něco vytvořit. To mi lépe jde něco vyrobit. Díky synovci jsem ten model zdárně dotáhl do tohoto stavu, protože on mi všechny díly hodil na papír pomocí Proengineeru. To je potom mnohem lepší práce, když všechno zapadá dohromady... , ale přesto se pak dospělo k něčemu, co by bylo potřeba udělat jinak, protože se výkresy dělaly průběžně během stavby, a tak se předělávalo, jak je to zvykem v naší republice. Začal jsem na podzim roku 2009, a s různými přestávkami to stavím dodnes. Já nejsem takový úderník jako ty Jurdo. Já musím mít všechno promyšlené a připravené a se vším se s..u. U tebe je vidět, že tu stavbu máš v malíčku a bez dlouhého rozmýšlení se pustíš do práce, a to ti to potom přibývá.
No a k modelu, délka 1310 mm, šířka 435 mm, výška 545 mm, a hodně těžký - nevím přesně, ale okolo 50 kg. Pohon obstarává čtyřtaktní motor HONDA 35 ccm přes devítirychlostní převodovku. Nápravy jsou opatřeny diferenciály s uzávěrkami, náhon 6x6. Pokud vám nebude vadit, že tu budu zabírat místo fotkama, tak přiložím něco ze stavby, třeba hned pneumatiky.
Začalo to půleným kopytem z MDF
na něj jsem nalepil vzorek
stříkací tmel a vybrousit
polepit a nalakovat
takto se půlka formy zalila samoseparačním silikonem, aby vznikla negativní forma
vypíchat mezikruží, slepit a vybrousit jádra z extrudovaného polystyrenu
složit formu, ve vakuové komoře naplnit dvousložkovým polyamidem GM951, a toto je výsledek
Kurňa to jsem se nadřel, toto není moje parketa, raději něco soustružit, nebo frézovat.