Měl bych dotaz - má změna pastorku vliv na spotřebu ? Mám podvozek AXIAL SCX10 a v něm motor Speed ECO 600 a na něm pastorek 24T a regulátor Robitronic speedstar 2 crawler. Váha auta je 4,7 kg a na LIPO Turnigy 5000 to jede tak maximálně dvě hodiny. Když změním pastorek na 20T bude to mít vliv na spotřebu ? Ptám se jen proto jestli už náhodou toto někdo netestoval ? Jo kde jsou ty časy kdy RTR verze jezdila na tuto LIPO 3,5 - 4 hodiny, ale to měla jen lexanku karoserii a váha tak možná 2kg.
No taky jsem si říkal že váha je přímo úměrná spotřebě :-) Tedy řešení je pořídít více baterek :-) Však to každý zná - závaží do kol + těžká karoserie + RC bordel na střeše + ochranný rám a závaží na přední nápravě, aby se to jako nekácelo při výjezdu do kopce a výsledek je těch 5 kg :-)
No jo ale zase pojedeš větší část cesty na plnej než tomu bylo s pastorkem větším kde jsi jel třeb na 75% výkonu motoru ale a menším budeš stejnej úsek jet výkonově na 100%
,,Dělání, dělání to nám hrůzu nahání" ------------------------------------------------- RC OFFROAD KLUB PLZEŇ http://www.rcoffroadplzen.4fan.cz/
Ano taky si říkám že s větším pastorkem na přejezdech pojedu třeba na půl plynu a s menším pastorkem pojedu na maximum. Však zítra bude konečně ideální počasí na testovací jízdy :-) Takže otestuji pastorky 24, 21 a 20T - každému pastorku dám jednu plně nabitou baterku a zkusím autí zatěžovat stejnou cestou i když to nebude vždy stejná cesta.
Tak a teď jsi prokouknul náš RC MERLIN TEAM :-) Však na Vidrholec bude potřeba rychlé auta za kterýma budeme běhat bez ohledu na spotřebu :-) Ba ne já spíše po výměně regulátoru za Robitronic speedstar 2 crawler ( původní sirius crawler ) zjistil že autí jede mnohem rychleji. Původní regulátor asi do motoru pouštěl méně energie ? Však se zítra uvidí :-)
Nevím jak je to u expedice, ale v buggyne kdyz ze 14 pastorek dam 15, tak se spotřeba zmeni rapidne. Je to dost logicke. Sice jedes rychleji, ale máš daleko těžší prevody. Abych toto odboural tak měním i spur. Například pastorek 14 spur 46 = 15/48, ale samo ze záleží na výkonu motoru. Z me zkušenosti, dohánět rychlost prevody neni nikdy dobre.
Jeep Wrangler YJ home made absolutely, Tekin FXR Axial SCX 10 Deadbolt Futaba 4PK
bylo: XR10 bj4v bwd FXR by Pavel Toyota Tundra na SCX 10 SCX 10 Dingo Axial wraith Kyosho MP9e
Bulwa píše:Přesně tak , Honcho 1,5 Kg , teď Tundra 4,3 Kg a je to znát na výdrži baterky :lol: Ale myslím si , že menší pastorek by spotřebu mohl mírně snížit.
Vrátil jsem pastorek na původních 20T a bylo znát že se snad trochu zlepšila spotřeba ? http://lordmerlin.rajce.idnes.cz/17.03. ... ke_buciny/ - však bylo tepleji a to má taky vliv na spotřebu. bylo krásně - ten RELAX a to odpoutání do všedních problému a běžných taškařic :-) Jo kluci není nad to se projít v lesíku kde je ticho a klid :-)