Jo, zůstanou. A nic nevypadává, při zatočení to krásně zatočí a jak jsem psal, je to úplně bez problému... Nevadí, pokud i svižně v prudký zatáčce kolem bouchnu o kořen nebo šutr, poloosa nevylítne... a to mám krom plně funkčního řízení vpředu zvedlý ramena.
No jeste se vratim k Basherum.. Opravdu drzi dobre ? Dokazou udrzet vzduch ? Ja se s nima a plechacema s*al celej den a proste sem to nedokazal nasadit tak, aby gumy drzely a nesvlikaly se....
Jinak k GPM CVD - ja nedoporucuju.. Prvni sada vydrzela necely rok, druha sada se rozpadla po par mesicich.. V lepsim pripade dopadnou takle..
A uz nejdou dat dohromady aby drzely.. V horsim pripade se uplne rozlomi a zkrouti jako ty moje prvni (foto nemam) a navic poskodi pri tom i C dily.. Material je fakt mizernej..
Nejezdim nijak extremne a tyhle dily vydrzely mene nez origo..
Jinak co se tyce O krouzku - ty mam nacpane v unaseci diffu a ni s klasickejma a ani s CVD poloosama jsem nemel nikdy jakykoli problem i v pripade nastaveni max. mozneho rejdu.. Nikdy se to nekouslo ani nevypadlo.. ;-)
RC4x4-Shop(.)CZ Ford F150 Raptor Custom Project CC-01 Jeep Wrangler YJ CC-01 Isuzu Amigo TA-02 Ford F150 Trophy TA-01 VW Race Touareg TL-01 Celica+911GT3+Focus+M3 Fotky a videa - kubamynar.rajce.idnes(.)cz youtube(.)com/user/kubamynar
Kubo opravdu drží dobře dokonce bych řek víc než to...když sem lítal venku na test tý poloosy začínal sem na asfaltu a jelikož sem tomu chtěl dat kouř tak sem vzal za plyn a auto šlo na zadní až sem se divil a div nepřevrátil....držej super...pokud chceš doprav kola a rád smontuju...taky sem s prvním laboroval.....ale když už sem si našel systém šlo to dál už rychle
jinak nacpu O kroužek a pak uvidim co dál...
CC-01 Mitsubishi Pajero
MST/CMX Scale Avia A21F
Yokomo YD-4 MR BMW E30 Touring
TT-01/Long Ford F-350 Super Duty
Ok, diky za nabidku ale uz ty plechace nemam, mel sem je jen puceny, ze bych je koupil.. Mozna to bylo tim, ze gumy mam uz dlouho a jsou takovy vytahany uz, proste to pusobilo jako by byly vetsi.. Kazdopadne uz je z techle disku sundavat nebudu, jsou dost sjety, v mistech lepeni trosku natrhly atd, uz je necham dozit, jak jsou.. :mrgreen:
Jinak sem zvedav, jak to dopadne s tema poloosama, pak se ozvi jesli O krouzky pomohly.. :wink:
RC4x4-Shop(.)CZ Ford F150 Raptor Custom Project CC-01 Jeep Wrangler YJ CC-01 Isuzu Amigo TA-02 Ford F150 Trophy TA-01 VW Race Touareg TL-01 Celica+911GT3+Focus+M3 Fotky a videa - kubamynar.rajce.idnes(.)cz youtube(.)com/user/kubamynar
tak to vypadá že vyřešeno.....ale bude to chtít nějakej ostrej test a ne jen tak hopsání před barákem....nakonec to teda vyřesil O kroužek...pro klid duše ho nacpu i do levýho unašeče...tim se nic nezkazí....skáknu si pro novej pár poloos poladim pár drobností a sem zase v plný síle.... :hura: :YOP:
CC-01 Mitsubishi Pajero
MST/CMX Scale Avia A21F
Yokomo YD-4 MR BMW E30 Touring
TT-01/Long Ford F-350 Super Duty
Já lehce načal jednu origo poloosu na loňskym Ještědu, naštěstí až po asfaltě k parkovišti, ale už cestou se to v rejdu občas kousalo. Auto bylo z nějakýho reklamovanýho setu Carson z Aukra, takže sice nejetý, ale ne originál balení a věděl jsem prd, kde má bejt jakej o-kroužek. Kroužky byly jen u kol, tak jsem je přehodil k diferáku a přestalo to. Dnes mám spuštěný vahadla a uřízlý dorazy a zdá se to v pohodě.
Že se řízení na každou stranu chová jinak, může být taky tou podivnou lichoběžníkovitou geometrií táhla od serva ke sloupku řízení. Pokud nejsou páky na servu a na sloupku navzájem rovnoběžný, má to logicky na každou stranu jinou výchylku. Chce to přesadit páku v zubech a doladit délku táhla.
Jak tak sleduju, nejen že je většina věcí od GPM z bahna, ale stejný bahno měl nejspíš v palici i ten expert, co to navrhoval, nebo aspoň kdo to po něm tak dokurvil. Takový banální technický chyby se neviděj. Proč je ten plochej zámek na hřídelce a dolní páce hlubokej s bídou milimetr, když je pod ním zbytečně nevyužitýho pětkrát tolik masa, to nepochopím. Stejně tak, proč má tak zednickou vůli, když ten v horní páce je přesnej. Lepší bude zalepit spodek natvrdo a rozebírat vršek, kterej nemá vakl, nebo do toho rovnou napasovat pořádnou ocelovou hřídel. To je první půlka průseru. Druhá je kluzný uložení bronzovejch futer v navíc poddimenzovanejch hliníkovejch okách spojovačky. To by spravila aspoň nová AK spojovačka, když už tam na kuláky není moc místa. Potom, pokud se to povede nějak solidně nalícovat do už tak pružnýho a vykloktanýho sloupku v podvozku, by to snad mohlo fungovat. Zatím mi přijde to starý plastový, po lehký úpravě lepší, než tenhle paskvil, tak až odejde, budu teprve ten tuning ověřovat v praxi. Geometrie tohohle zadního řízení je teoreticky správná, takže se mi ani moc nechce kuchat cihlu a předělávat dopředu.
Ptal jsem se na ty Bashery, protože jsem před časem řešil, na jakej beadlock dát Rock Clawy a proti všem gumám Axial, ProLine i RC4WD, měly Losi mnohem větší a silnější patky, takže to pořádně nevleze do drážek. Možná by pomohlo ještě větší násilí, ale nakonec jsem je nechal na orig diskách z Pája lepený.
no řízení zatim nechám ale v budoucnu s nim něco budu muset provést...
gumy držej bytelně ale možná je to taky tim jak sem je montoval prstenec sem narval dovnitř a vnitřek přetáh gumou až k tomu vyvíšenýmu středu a pak přišrouboval boky takže sem stáh docela dost gumy...ale funguje to..
CC-01 Mitsubishi Pajero
MST/CMX Scale Avia A21F
Yokomo YD-4 MR BMW E30 Touring
TT-01/Long Ford F-350 Super Duty
K tomu řízení, nevím, jak ti to maká, ale mě to "makalo" hodně bídně. V terénu jsem někdy ani neotočil pořádně kolama, zvlášť, když jsem koupil losiny s hrubším vzorkem. Taky se mi moc nechtělo vepředu řezat a dávat to řízení dopředu, ale rozhodně toho nelituju. Zatočim si kdy chci :lol:. A řízení je poměrně dobře schovaný, i když trochu trčej kloubky, ale většina nárazů jde do kola. Schovaný to mám plechem, který zároveň prořezaný předek i vyztuží, takže je to krásně pevný :P. Je to vidět třeba tady:
Hele ještě je dobrá baterka nad předkem, o hodně víc to vyjede v kopcích:
http://ufo94.rajce.idnes.cz/Pajero_-_vy ... G_0772.jpg Je to potom k nezastavení v kopci, dá se s tím vyjet celkem v pohodě i 45° kopec, sypká suchá pěšinka...