Ahoj, pokusim se ti to nak vysvetlit. Puvodni rizeni zezacatku jakztakz funguje ale neni to zadna slava a po case se na nem vytvori velky vule a je nepouzitleny. Videl jsem ruzny upravy puvodniho rizeni, jde to ale neni to zadny zazrak a moc lidi se k tom neuchyluje.
Druha moznost je koupit tunningove hlinikove rizeni od GPM - to ale osobne nedoporucuju, mam s nim velmi spatnou zkusenost na vice autech - nekvalitni material a konstrukcne je temer stejne s puvodnim rizenim - obe jsou pomerne nestastne vyresena..
Dalsi moznost je koupit rizeni od Jirky Pstruziny - funguje velmi dobre a vypada bytelne, cena ale odpovida rucni praci a kvalite (cca 2x vyssi nez GPM) Dalsi vyhodou je, ze neni treba nakych vetsich uprav na podvozku..
A dalsi varianta je homemade reseni - bud neco na zpusob rizeni ala Jirka P. a nebo prerezat sasi, obratit kameny rizeni, premistit tlumice a servo dat dopredu pred predni napravu. Pak uz staci vytvorit system tahel - bud dve a uchytit je pres dvojpaku nebo kameny spojit dlouho spojovackou a a jeden konec propojit spojovackou s pakou serva. Tenhle zpusob vyzaduje uz ovsem naky vybaveni byt ne naky slozity a drahy. A taky ti zabere podstatne vic casu to vychytat aby to fungovalo, ovsem vysledek bude o 300% lepsi nez puvodni rizeni nebo GPM rizeni.. ;-)
Rozhodni se sam, do ceho se pustit, popripade co koupit. Ja po spatnych zkusenostech s GPM sahl po drazsim rizeni od Jirky P. a nelituju.. :-)