Mám to podobně, jen co nejvíc u středu, motor zvedlej jen těsně nad rám, převodovku co nejníž a baterku těsně u ní .
Po úpravě lítá bordel od LP kola krásně přímo do motoru.
Motor je posunutý do strany tak jak to dovolil jeho držák který je teť cca 1,5 mm od rámu, kdybych ho chtěl dát blíž ke středu tak by ležel na rámu nebo bych ho musel celkově podložit na výšku a pak bych ho mohl posouvat dle libosti, ale tím by se těžiště posunulo výš což jsem nechtěl. Já tam budu používat i NiMH baterku která je poměrně těžká a ten motor na druhé straně musí stranově vyrovnávat těžiště, držák baterky bude posuvný do boku aby šlo podle váhy použité bat optimálně stranově rozložit těžiště. Motor bude zakrytý proti bordelu od levého př. kola, později ještě plánuji podběhy z krabiček od cd.
Úpravy podvozku úspěšně dokončeny, mimo jiné dostal motor pastorek 22 z. tak se dá jezdit i trochu svižněji, ale ani síla mu neschází.
V neděli konečně proběhlo testování.
Testování prokázalo zlepšení jízdních vlastností při výjezdech i sjezdech vlivem snížení těžiště a lepšího rozložění váhy, nic nepovolilo ani neupadlo ani při neplánovaně drsném zdolávání svahu směrem dolů stylem pana - orel :oops: . Další fotky a videa z testování - http://01martin.rajce.idnes.cz/Test_upr ... _podvozku/
Ten vypínač je velkej, protože je konstruovanej tak aby vydržel velký proudy který přes něj tečou, je schovanej v podběhu tak, že nebude vidět ale vzhledem ke své velikosti půjde dobře nahmatat aniž bych musel auto otáčet kolama nahoru :wink:
Elektrika není zrovna můj obor proto jsem si v tomhle nechal poradit od elektrikářů kteří mi vzhledem k parametrům té elektroniky doporučíly tenhle vypínač. Jeho velikost mi tam v ničen nevadí a vzhledm k tomu, že je na 2,5 kabelu mezi baterkou a regulátorem mi ta velikost přijde přiměřená. Nicméně v tomhle určitě věřím vašim praktickým zkušenostem když říkáte, že je předimenzovaný, ale je to lepší než kdyby byl poddimenzovaný. Ta kabeláž je tam zatím jen provizorně smotaná, potřeboval jsem to rychle zprovoznit abych mohl jet Vidrholec, kabeláž bude ještě po dodělání kastle vedena trochu jinak a pak ji zkrátím na konečnou optimální délku bez těch smyček.
Chtěl bych se zeptat zkušenějších kolegů, mám v autě regulátor DSYS MD54DCR a jezdím na NiMH nosram 4600, koupil jsem ještě LiPO turnigy 5200mAh 2s 30-40c. Potřeboval bych vědět jestli se dá na tomhle regulátoru nastavit řežim ve kterém jde jezdit na oba typy baterek. K regulátoru nemám návod, sehnal jsem jen k MD18DCRS - MD36DCRS - MD54DCRS a u těchto modelů pokud ten návod dobře chápu, lze v parametru výběru bat nastavit režim automat při kterém regulátor sám rozpozná typ bat. a LiPO vypíná při 3V, NiMH při 0,84V na článek. Pokud tenhle režim umí i ta moje MD54 tak bych se ještě chtěl zeptat jestli se dá spolehnout na to automatické vypnutí při 3V, nebo je lepší ještě koupit ten hlídač napětí s pípákem.
ahoj, ja jazdim ten isty regulator v mojom aute, sice iba lipo, takze mam nastavene na lipo baterky, ale zatial ma nesklamalo vypinanie pri poklese napatia. Akonahle mi prvykrat vypne auto, viem ze je vybita baterka, hodim na nabijacku a krasne nabije. Raz som to ale presvihol auto mi viac krat posebe vyplo a uz bola podvybita. Takze pri prvom vypnuti odstavit, vymenit baterku, a nabit :wink:
systemphoenix píše:ahoj, ja jazdim ten isty regulator v mojom aute, sice iba lipo, takze mam nastavene na lipo baterky, ale zatial ma nesklamalo vypinanie pri poklese napatia. Akonahle mi prvykrat vypne auto, viem ze je vybita baterka, hodim na nabijacku a krasne nabije. Raz som to ale presvihol auto mi viac krat posebe vyplo a uz bola podvybita. Takze pri prvom vypnuti odstavit, vymenit baterku, a nabit :wink:
Díky za informci, nemáš k němu prosím tě návod ? Já sehnal návod jen k tomu MD54DCRS a u toho ta možnost režimu automat je, ale nevím jaký rozdíl je mezi tím naším MD54DCR a tím MD54DCRS. Potřeboval bych vědět, jestli je v návodu k tomu MD54DCR taky tahle stejná tabulka.