Hardcase být může i nemusí, záleží kolik máš místa. Já osobně jezdím 20C lipolky a úplně vpohodě to stačí, takže těch 20 - 30C je do expedice akorát. :wink:
Dave píše:Hardcase být může i nemusí, záleží kolik máš místa. Já osobně jezdím 20C lipolky a úplně vpohodě to stačí, takže těch 20 - 30C je do expedice akorát. :wink:
Dík :wink:
Axial SCX10 Toyota FJ60 TF2 Toyota Hilux Axial SCX10 Land Rover Defender Cabrio HPI Blitz
Pro ujasnění, správně by se ta sada měla značit 2P2S. Články se u Lixx pro navýšení kapacity v sadě prvně spojují paralelně a pak do série. V tomhle případě se pak paralelní dvojice chová jako jeden článek a články se mezi sebou v paralelní dvojici vyrovnávají samy. Můžou se takto spojovat i různé kapacity pokud jsou články stejného typu. Pokud bys měl fyzicky zapojení 2S2P tak se ta sada před nabíjením musela rozdělit na 2x 2S a nabíjet každou sadu zvlášť. V těch Hardcase by měli být vždy fyzicky zapojená články 2P2S, je tam vždy jen jedna sada balančních konektorů. Nevím proč to značí obráceně. Ale každopádně není důvod se toho bát, pokud tam tedy číňan nedal různý články.