Zdravím po delší době.
Proběhla výměna motoru, místo Novaka 45 jsem původně plánoval Tekin 35, ale nakonec jsem z důvodu nižší spotřeby zůstal u 45ti otáček, takže Tekin T45 Heavy Duty, protože oficiálně snese tříčlánek. Objednával jsem z Tower Hobbies.
Zajížděl jsem tak, že jsem tomu hned na začátku nedal kouř, ale nijak zvlášť jsem to neřešil. Motor jede skvěle, má za sebou pár akcí.
Dnes na Vidrholec Offroad Challenge auto sežralo za cca 3,5 hodiny provozu v mírném terénu, ovšem téměř bez přestávek, 3 300 mAh, takže naprostá spokojenost.

Jinak praskliny zejména v přední části lexanové kastle se rozšiřují i přes podlepování NASA páskou, takže budu muset se slzou v oku oznámit její brzkou výměnu, se kterou samozřejmě budou souviset i nějaké práce na podvozku a nový řidič.
Ale jezdil jsem s CFkem dost dlouho a změna je život, takže příště už ne Chevy CF-100 ale Ford F-100.