Nejsem si jest jestli se vůbec v hliníku vyrábí a ani si nedovedu představit k čemu by to bylo dobrý. Fábory mají jen od M6x10 výš cca 25 položek, a pokud nemají fábory tak nemají ani ostatní. Myslím že výsledná uspořená hmotnost bude asi dost nízká, pokud se nejedná o tisíce šroubků.
Ale jestli honíš každý gram tak potom se dají použít titanový šroubky. Dalo by se asi vybrat z náhradních a tuningových dílů pro modely aut.
Hliníkový nejtky...vyříznout závit...drážku pro šroubovák a je to....ale dělat bych to nechtěl... 8) ..a co takhle ocelový šroubek provrtat 1,5mm vrtáčkem?...pevnost nějaká bude a gramy taky ušetříš ....
To auto po jiz udelanem odlehčení váží 1856gr a cca 30 gr ktere usetrim, a hlavne dost vysoko je fakt znat. Ve vrchni bouře je cca 20sroubku s délkou 40mm, takže fakt hodne.
Jeep Wrangler YJ home made absolutely, Tekin FXR Axial SCX 10 Deadbolt Futaba 4PK
bylo: XR10 bj4v bwd FXR by Pavel Toyota Tundra na SCX 10 SCX 10 Dingo Axial wraith Kyosho MP9e