Jestli Ti podložka pomůže, poznáš když za ten kardan zatáhneš a pomůže to.
Normální pětka podložka bude mít lehce pod milimetr a půjde tam, maximálně ji trochu srovnáš pilníkem, spíš abys srazil otřepy, jinak ta tloušťka nebude tak kritická.
Na rozebraný nápravě podržíš hřídel s pastorkem zevnitř na doraz, zvenku dáš podložku, k ní přisadíš náboj kardanu a utáhneš. Blbý je, že když to takhle pěkně dotáhneš s běžnou podložkou, která má průměr cca 10mm, tak si ti sedne i na pevnej vnější kroužek ložiska a bude o něj dřít. Náboj kardanu má kvůli tomu osazení.
Hřídel hrušky v originále na konci u kardanu žádnou díru nemá, jen plošku pro červík, takže se dá náboj po hřídeli o kousek posouvat. Zkusil bych nejdřív ten samej postup bez podložky, když Ti mezi kardanem a ložiskem nezůstane mezera, je to v suchu.
Já snad naložím auto a nějaký díly, dám si večerní cross v Krčáku a přijdu se Ti na to podívat. To je děsný řešit celkem banální věci takhle složitě písemně.