Hadam niekoho kto poradi.
Cele auto mi naklana do jednej strany, cim to je ? Mam niekolko variant.
1. je to normalne.
2. Panhard
3. zle vyvazenie.
Hmm, co myslite ? Moze to byt hocico, ale ja rozmyslam nad tou Panhard, nemam ju uplne vodorovne a je pod urcitym uhlom. Mozno ze ak by som ju dal vodorovne, ze to pomoze, ale neviem, je to cisto len teoria. Skuste poradit.
Tu je ich trosku vidno, pod akym uhlom su dane. Vdaka za kazdu radu.
Dělá to normálně. Je to kroutícím momentem motoru na převodovku pak na kardany. Kdyby si převodovku otočil bude se auto naklánět na druhou stranu. Pochopíš s tohodle videa. http://www.youtube.com/watch?v=JleKvf4i ... re=related
Tak záleží jak moc se to naklání... pokud to je fakt hodně, tak to nebude krouťákem... ale může to opravdu být v měkkých tlumičích, popřípadě i tím olejem... a pokud je panhard náprava (což tak odhaduju) tak to že jí máš trochu vytočenou kvůli kardanům by to nemělo způsobovat (maximálně při zatáčení budeš mít přední kola v úhlu)...
Axial SCX10 Jeep JK (Speed Eco 600;4-link;HK GT3B 2,4 GHz;RC4WD Gladiator 1.9, Dick Cepek Torque 1.9) Jeep J5C, Losi Micro Rock Crawler Tatra 162 Dakar prototyp-Reely monster truck extreme,Work In Progress Yokomo Type C DP+; 1986 Toyota AE86 Trueno GT
Právě že pokud to je hodně tak to může být krouťákem pokud má hodně silný motor tak se auto může klidně naklonit na tlumičích na te straně až na doraz jako to dělají crawlery. Může to být v těch měkkých tlumičích ale to nejde nijak udělat pokud chceš a by ti auto dobře křížilo. V oleji by to být nemělo jelikoš to není průžící medium ale tlumící. Jezdil sem uplně bez oleje aby byly tlumiče měkčí (rychleji chodily při pomalé jízdě).
3000HP píše:Tak záleží jak moc se to naklání... pokud to je fakt hodně, tak to nebude krouťákem... ale může to opravdu být v měkkých tlumičích, popřípadě i tím olejem... a pokud je panhard náprava (což tak odhaduju) tak to že jí máš trochu vytočenou kvůli kardanům by to nemělo způsobovat (maximálně při zatáčení budeš mít přední kola v úhlu)...
Pak potom se omlouvám... a děkuji tommysovi za obohacení :-) každopádně co jsem pochopil, tak ta má být napříč a né vodorovně, ne? (proto mi to přišlo díky mé neznalosti normální) a s tím krouťákem záleží jak moc se to naklání, zas pokud je auto úplně nakřivo tak by to asi jen krouťák nebyl...
jinak u těch tlumičů máš pravdu s tím olejem v tom, že to je tlumící medium, ale záleží co máš za tlumiče, ona jedna věc je v tomhle teorie a druhá je jak se to u toho modelu reálně chová.. já taky musel vylít olej z mojich ansmannů a hodit měkký pružiny ať mám lepší křížení... ale v reálu byl docela rozdíl právě při záběru, jestli jsem tam ten olej měl, nebo ne...
Axial SCX10 Jeep JK (Speed Eco 600;4-link;HK GT3B 2,4 GHz;RC4WD Gladiator 1.9, Dick Cepek Torque 1.9) Jeep J5C, Losi Micro Rock Crawler Tatra 162 Dakar prototyp-Reely monster truck extreme,Work In Progress Yokomo Type C DP+; 1986 Toyota AE86 Trueno GT
Tak dakujem vsetkym za rady. Tlmice nemaju olej, je tam iba pruzinka...
Auto nenaklana nejak extremne vela, ale je to proste vidiet, ze ked ho polozim na rovnu podlozku je rovno, ale ako nahle snim zacnem jazdit kapanek ho nakloni do jendej strany. Ale ako som to tu teraz cital, vyzera to tak, ze je to normalny jav, tak sa tym uz nebudem zapodievat a uz nan iba nahodim ostatne doplnky.
Este som rozmyslal, mam v plane teraz nan dat nadrze, co by sa stalo ak by bola jedna o nieco tazsia a tym by som mozno eliminoval to naklananie ? Pomohlo by to alebo ani nie ?, ked tak hodim foto ako ho naklana, skusim to nejako odfotit :).
Este raz vdaka.