Uživatelský avatar
rakpavel
Častý přispěvatel
Příspěvky: 681
Registrován: 19.05.2011 0:00
Bydliště: Senohraby
Kontaktovat uživatele: WWW

To mi všechno přijde moc drahé. Řešení vsechna jsou kolem 1700 a víc to nee.
Jeep Wrangler YJ home made absolutely, Tekin FXR
Axial SCX 10 Deadbolt
Futaba 4PK

bylo:
XR10 bj4v bwd FXR by Pavel
Toyota Tundra na SCX 10
SCX 10 Dingo
Axial wraith
Kyosho MP9e
Uživatelský avatar
RedneCk
Přispěvatel
Příspěvky: 431
Registrován: 14.11.2009 0:00
Bydliště: Praha

Nene, jen CVD + úprava šroubků v Cčkách se vejde do litru (na MZ za 825,- ale nejsou skladem), otázka je, nakolik se to zlepší.
Creeper bugg, Playa Blitzer, Micro Ford
SCX10 Chevy Truck/Ford F-100
Uživatelský avatar
rakpavel
Častý přispěvatel
Příspěvky: 681
Registrován: 19.05.2011 0:00
Bydliště: Senohraby
Kontaktovat uživatele: WWW

No to se zlepší o maličko. To neni řešení, je potreba k tomu dat ty knuckles.
Jeep Wrangler YJ home made absolutely, Tekin FXR
Axial SCX 10 Deadbolt
Futaba 4PK

bylo:
XR10 bj4v bwd FXR by Pavel
Toyota Tundra na SCX 10
SCX 10 Dingo
Axial wraith
Kyosho MP9e
Uživatelský avatar
Wolf77
Přispěvatel
Příspěvky: 130
Registrován: 02.06.2010 0:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele: WWW

NO já mám CVD a link za nápravou a zjistil jsem jedno ... s uzamčenym přednim diferákem to vždycky bude točit blbě :-)
SCX-10 Honcho
Losi MRC
Losi Micro SCT brushless

Zpět na „SCX10“