no my sme křížení taky dosáhli lepšího... víceméně když je tam ta srovnávací fotka, tak to je udělané podobně jako u axíka :-) jediný co to brzdí jsou tlumiče a kastle... jinak pokud tím kýblem myslíš obal rezervy.. tak toho se asi nevzdáme ani jeden, protože se nám prostě oběma líbí nálepka Jeep :-D (já možná sundám z důvodů úprav, ale zatím to taky žeru) a ta kostka ve předu, s tím teď nic asi dělat zatím nebudem... už fakt moc nestíhám měřit, řezat atd... a dělat tak se dvěma autama...
Axial SCX10 Jeep JK (Speed Eco 600;4-link;HK GT3B 2,4 GHz;RC4WD Gladiator 1.9, Dick Cepek Torque 1.9) Jeep J5C, Losi Micro Rock Crawler Tatra 162 Dakar prototyp-Reely monster truck extreme,Work In Progress Yokomo Type C DP+; 1986 Toyota AE86 Trueno GT
swab píše:já mam hlavně uchycení uplně jinak .... a křížení je o větší než u originálu
jo a zbavte se tý cihly vepředu zlepší se o dost nájezdovej úhel a ten kýbl co má jeep na zádech by chtělo taky dát pryč....
My sme to chceli povodne spravit podla teba, ale nakoniec z toho vzniklo toto a az dnes sme si nejak uvedomili, ze to mame inak ako ty ;-)
Mne sa tiez obal tej rezervy paci, takze v najblizsej dobe to menit nebudem.
Touhle úpravou řízení mě téměř vymizely ty hrozné vůle. Ale zkoušeli jste jeho funkčnost s nasazeným spodním krycím šusplechem ? Já mám na té spojovací tyči z M3 navlečenou slabou bužírku a jsem tak akorát nad plechem. Ta vaše mě přijde nějaká silná, aby to nedrhlo o ten plech. V sobotu jsem tohle upravené řízení prubnul na té své trati v lese, kterou jsem nazval Vidrholend a naprostá spokojenost. Petr
Přílohy
Vidrholend 8.9. 007.jpg (94.66 KiB) Zobrazeno 3194 x
bužírka je jen měkoučká... takže jsem jí tam dal právě proto, abych zjistil, zda to někde dřít nebude a je to přesně akorát jak při křížení tak v normálu... když sem se díval na to tvoje, nedrhně ti ta tyč při max křížení a zatočení? jinak zůstala jen jediná vůle a to v tom plastovým ramení, prostě ten plast už je lehce vyjetý a to je jediná slabina, uvažoval jsem to nějak osadit ložisky nebo jak to maš ty z kovu tu paku, bo tam je posledni spatne misto.. btw: kdy už uvidíme tvůj vidrholend? :-) tak posedět a jen se koukat na auta taky není špatný, když za tím člověk pořád chodí :-)
Axial SCX10 Jeep JK (Speed Eco 600;4-link;HK GT3B 2,4 GHz;RC4WD Gladiator 1.9, Dick Cepek Torque 1.9) Jeep J5C, Losi Micro Rock Crawler Tatra 162 Dakar prototyp-Reely monster truck extreme,Work In Progress Yokomo Type C DP+; 1986 Toyota AE86 Trueno GT
No, když stlačím kolo na maximum a dám plný rejd, trochu se to potkává. Právě jsem taky uvažoval o oddálení té spojovací tyče, jako to máš ty / pardon, vlastně Pandička /. Jinak jsem nechal zbytek řízení z hliníku od GPM, ale tu osičku skrz šasi mám už z dřívějška udělanou z duralu a ještě mám oba konce se šroubkama zalepené. Zatím to drží a vůle je nulová. Jen se už trochu nasčítávají vůle v kloubkách. Na Vidrholend se můžeme domluvit na nějakou sobotu nebo i neděli. Dá se tam trialově blbnout na fleku hodinu i dvě a pak třeba vyrazit dál do lesa na klasickou expedici. Snad by se dal celý Merlin team dohromady. Petr
Přílohy
Vidrholend 8.9. 011.jpg (69.17 KiB) Zobrazeno 3159 x
No právě, my bychom potřebovali ten díl co jde skrz šasí... čili ty dvě páky a osku mezi něma a bylo by to bez vůlí.. jdou ty díly třeba nějak zvlášť sehnat? Jinak já bych byl 100% pro.. dneska jsme s pandičkou prošli celý prokopský údolí a hlubočepský skály a je to tam fakt bombovní, jedno z nejhezčích míst v Praze, je to sice chodníček a sem tam skalky na krávení ale je jich tam hrozně moc těch chodníků a hlavně seš moc vysoko a máš krásný výhled... večer po šichtě hodíme fotky... ale fakt moc moc super :-)
Axial SCX10 Jeep JK (Speed Eco 600;4-link;HK GT3B 2,4 GHz;RC4WD Gladiator 1.9, Dick Cepek Torque 1.9) Jeep J5C, Losi Micro Rock Crawler Tatra 162 Dakar prototyp-Reely monster truck extreme,Work In Progress Yokomo Type C DP+; 1986 Toyota AE86 Trueno GT
Celé řízení v kovu dělá J. Pstružina. Třeba by ti vyrobil jen ten kus, co jde skrz šasi. Myslím, že to řízení má pěkně vyfocené Kuba93 ve svém vlákně - Wrangler z Holešovic, doufám, že se nepletu. Petr
JJ to vím, něco jsem se tam díval, ale dělal jsem to jinak trochu, ale právě ty kovy co jdou skrz šásko bych potřeboval, uvidím, zkusím se domluvit s Jirkou Pstružinou, i tak je to zatím lepší, možná to zkusím zatím nějak vyvoložkovat...
Axial SCX10 Jeep JK (Speed Eco 600;4-link;HK GT3B 2,4 GHz;RC4WD Gladiator 1.9, Dick Cepek Torque 1.9) Jeep J5C, Losi Micro Rock Crawler Tatra 162 Dakar prototyp-Reely monster truck extreme,Work In Progress Yokomo Type C DP+; 1986 Toyota AE86 Trueno GT
no ty to máš přesně jako Jirka Pstružina, já řešil táhlo řízení stejně jako u axialu - od levýho kola příjde mi to stejně efektivní a jednodušší, takže to teďka vypadá jako obrácený axial :-D
Axial SCX10 Jeep JK (Speed Eco 600;4-link;HK GT3B 2,4 GHz;RC4WD Gladiator 1.9, Dick Cepek Torque 1.9) Jeep J5C, Losi Micro Rock Crawler Tatra 162 Dakar prototyp-Reely monster truck extreme,Work In Progress Yokomo Type C DP+; 1986 Toyota AE86 Trueno GT