podle toho, jak máš těžký auto - táta má předělanou AX10 na vlastním rámu s předělanou kastl defa, provozní hmotnost má kolem 2,8 kg a za dva roky ježdění má prasklej jen jeden disk - to když mu celý auto spadlo z asi metrový výšky... Já je mám na UAZovi ale ten má bez klece asi 2,3kg a úplně v pohodě. Ale věřím že na těžkých autech to bude praskat, jakmile se na to člověk byť jen blbě koukne :lol:
Já je právě mám ( http://www.mz-racing.net/p6462-fast0065w-kong-bile-2ks/ ) Niva váží asi 4kg, no uvidíme jak budou nebo nebudou praskat a když prasknou tak koupím nějaký jiný. Líto mi jich nebude, protože zase tak drahý nejsou
Máte někdo zkušenost s těmito disky?? http://www.junfac.com/shop/index.php?ma ... cts_id=487 vypadají krásně a podle mě budou mít menší offset než u rc4wd a u axialu, což by se mě docela hodilo.Akorád nevím jak tam půjdou nasadit gumy od rc4wd
Axial SCX10 Toyota FJ60 TF2 Toyota Hilux Axial SCX10 Land Rover Defender Cabrio HPI Blitz
No hlavně mají větší okraj, lem, límec nebo jak bych to nazval, zkrátka na běžnou gumu je nenasadíš, mám je doma a musel jsem je po obvodě ořezat cca 1,5 mm, takový proužek. :-I
Při generálním úklidu jsem našel několik kol z modelů on road. Zarazilo mne ale, že disky kol mají dva různé průměry a to 53/58, nebo 48/52 (uvádím vnější průměr v místě uložení pneu/celkový vnější průměr). O jaké rozměry (uvedené v palcích) se jedná ? jsou to disky 1,55/1,9/2,2 ? Tyto rozměry disků uváděné v mm jsem bohužel nikde nenašel, všude jen rozměry v palcích. Děkuji za upřesnění, nebo odkaz, kde tyto údaje najdu.
Jo, díky, nevěděl jsem která míra na disku je ta správná pro určení - takže průměr disku v místech uložení pneu. Nevím tedy do které kategorie patří disky 55/58.