Po nějaký době to tu trochu oživim...Kuba93 nakonec přecejenom ukázal fotky z Ještědu, tak tady jich pár je:






Auto nijak extra nešetřim, jediný, čemu se vyhejbám, je potápění, páč ho nemám nijak zatěsněný.
Motor 35t, regl Tekin FX-R, baterka 3S Lipol, na dvojku to solidně upaluje.
Musim říct, že mě todle auto fakt baví. Na to, že je na listech, se s nim překvapivě dobře jezdí a právě na Ještědu vyjelo až na vrcholek, což aspoň pr mě je celkem slušněj výkon.
Nicméně byly i nějaký problémy. Nejdřív samozřejmě kardany, ale s tím sem počítal. Bohužel jejich demontáž byla dost složitá, strhnul sem oba červy, takže došlo na vrtání a řezání, při kterym se mi povedlo dojebat hřídel v rozvodovce. Nicméně to není vada auta, ale moje blbost:)
Další problém nastal s listama. Po Ještědu byly zadní zvohejbaný do S, takže sem je musel narovnat a pro jistout doplnit ještě jedním listem (původně jsem jezdil jen na jednom, aby to křížilo). Bohužel při překroucení nápravy, který ty listy zvohejbalo, se poničily zadní tlumiče. Spodní kuláky se vylomily z tyček. Vzhledem k tomu, že na tyčkách jsou asi jen 3mm závitu, není to nic divnýho. Na tlumičích by v rc4wd mohli trošku zapracovat. Sice vypadaj perfektně, ale moc nemakaj a nevydržej.
Každopádně po výměně kardanů za axíkový a tlumičů taktéž za axíkový se zase jezdilo.
Až na novoroční expedici se zase zvohejbaly listy, tentokrát přední, a to tak, že jeden úplně prasknul. Navíc mi auto přestalo řadit, ale to bude asi problém serva, protože ručně všechno funguje.
Celkovej dojem je z TF2 velice pozitivní, to co sem tady psal jsou víceméně detaily, kterejm se při troše péče a rozumnějším ježdění dá v klidu vyhnout.