To je zase přehánění 8) , ze šrotu je to lepší šrot :lol: a jízdní vlastnosti jsou vcelku ucházející. To je ale dáno tím, že dlouhé šavle a krátký rozvor Páža jistým způsobem omezují křížení, ale i tak je to dostatečný. Spíš šlo o to odstranit vše zhnilé, zrezlé, ztrhané, zapojit nezapojené, prostě tak nějak postavit to znova :mrgreen: . Bohužel práce se díky tomu "trochu protáhla", hlavně nebyl moc čas, ale Dyno naštěstí nespěchal... Hodím sem nějaké fotky, jak jsem to pořešil. Jinak řešil jsem jen podvozek, kastli jsem jen oprášil, něco zalepil a pošolíchal světlama, ať taky něco zbyde na Dyna 8) . Pro začátek pár foto výchozího stavu.
"Pružné" uložení plata převodovky - drží jen na jedné šavli, plast v místě závitů již naprasklý:

Ementál, rez, tenký zohýbaný plechy tak na pořezání:

Vylágrovaný motor:

Nový základ:

Předek je vpravo, ten schůdek je pro přichycení akumulátoru napříč kousek za přední nápravou.