Ale musí ten sníh byt uhlazený tak jak na videu, já to zkoušel když bylo čerstvě nasněženo cca. 2cm a nebylo to ono, hlavně mi navlhla elektronika přestalo to jezdit úplně :-D
Jsem si to přesně myslel Milane, že to bude na tebe moc hardcore, ale částečně tomu rozumím. Ale ty podvozky jsou za hubičku a díly taky a i kára za kilo udělá parádu :lol: Lancer mě stál 250 a myslím že ostudu nedělal.
S těma mantinelama to bude supr ale o té menší úmrtnosti bych dokázal polemizovat. Když vyletíš ven tak hodíš kotoul do trávy a někdo tě tam vrátí ale když vyletíš do mantinelu na konci rovinky a odrazíš se zpět do tratě před auto, které drží plný od startu tak to bude .... velká rána :lol:
PS: Definitivně končím s bahnem a se vším s tímhle spojeným, to co jsem si dneska ve sklepě vytrpěl s těma dvěma odpornýma zasyflenýma vehiklama už nechci zažít :lol:
Jo Kikine a dcerka fakt dobrá, šlo ji to moc dobře a v těchle pubertálních letech si koupit vergla a jít s bandou chlapů jezdit na okruh, to buď pyšnej 8)
To je právě to čemu nerozumím, jezdíš rally tak aby jsi dojel do cíle v co nejlepším čase a určitě nejedeš tak aby jsi v každé zatáčce vyletěl pár metrů mimo trať, jezdíš trial také si dáváš záležet a nejedeš tak aby jsi z každého kopečku udělal pár přemetů (jako jí :wink: ), tak proč jezdit rallycros na okruhu tak abys vyletěl nebo narazil do mantinelu či soupeře. Když koukám na videa z rallycrosu u nás, nebo "rally" v zahraničí, tak sice je tam občas šťouchanec, ale jinak se všichni snaží jet plynule, krásně kopírovat trať a být prostě první v cíli.
Nojo to je teorie ale realita je trochu jiná, jeď s rozhrkaným autem po totálně hrbolaté trati celou dobu hezky čistě. Dalo se zajet pár okruhů pěkně, zrovna v tom videu mám takový svůj úsek. Ale za chvíli to stejně někdo přepálí a pošle to do tebe nebo uděláš chybu ty a letíš. A jeli jsme to všichni poprvé ze srandy ... kdyby mi šlo o zlatý pohár tak jedu taky opatrněji. Záměrně jsme to tam ven z trati neposílali ... no říkám že jsem ti to měl půjčit
sWiNe:PS: Definitivně končím s bahnem a se vším s tímhle spojeným, to co jsem si dneska ve sklepě vytrpěl s těma dvěma odpornýma zasyflenýma vehiklama už nechci zažít :lol:
Čím to je že ti vúbec nevěřím ty a zkončit? Při další příležitosti tě už vidím jak se tam zase plácáš :YOP:
No jinak jsem tak přemýšlel, na té rovince by se asi mohl udělat jeden zpomalovací retardér na pravé straně třeba. A tu objížďku kolem ostrůvku tam vedle toho jumpu bych možná zapojil do tratě na stálo. Nebylo by to tak rychlé takže by se smazali rozdíly mezi motorama, bo jak jsem viděl Denisu s tím uhlíkáčem tak jsem se definitivně utvrdil v tom, že todle už do auta nedám ani hovno. A bude to takové techničtější víc na ruce a auta se taky nebudou tolik ničit při té menší rychlosti. Záleží na vás :-)