No, já rozhodně min jednu rozvodovku od Notyra plánoval. Vypadaly dobře... To mě docela mrzí, že s tim končí. Měli zajímavou variabilitu - DIG, DOT atd.. Já jsem třeba jeden z těch, co si za kvalitu nějakou tu kačku připlatí.. Pro mě by bylo fajn , kdyby byl na rozvodovce systém možnosti jednoduchýho přidělání vývodu navíc- na 6*6 popř na obě strany na 8*8.. Jinak se přiklánim k mod1 -už z důvodu možnosti použití na větších a těžších modelech - náklaďáky v desetině..
T813 Kolos trucktrial T815 Dakar Azevedo Ford F 150 CC-01 Hilux (tamyia HL, Brushless, 2,4GHz) Tatra T810
jeste me napadla moznost vzit nejakou rozvodovku treba tu T1 a udelat pro ni novy strivka... jako takovej upgrade...jestli teda neni spatnej i ten obal...nikdy sem ji v ruce nemel...
" Pitbull tires! ... other tires are a joke! " " Seru na poli , jezdím pro body... "
Stiifii, ty jsi borec, tak o stránku dříve píšeš, že rozvodovka, by mohla stát tak 1 000,- že za dva už by to bylo drahý a pak přijdeš s nápadem, koupit za 1 200,- T1 a za dalších pár stovek vyměnit střeva, aby aspoň za něco stála :-D T1 má jiný modul, řekl bych tak odhadem 0,7-08, takže bych tam musel dát samozřejmě ty samý kolečka a to není v našem plánu, jak jsme se zde shodli, zůstaneme na modulu 1. Problém na T1 nejsou ani tak ozubená kola, jako spíš hřidelky, do kterých jsou udělaný otvory, takže to v tom místě praská a dál špatná osová vzdálenost, mezi ozubenými koly, tím mají zbytečně vůli, dochází k rychlejšímu opotřebení a může časem dojít k celkovému zničení ozubení.
Sisma píše:No, já rozhodně min jednu rozvodovku od Notyra plánoval. Vypadaly dobře... To mě docela mrzí, že s tim končí. Měli zajímavou variabilitu - DIG, DOT atd.. Já jsem třeba jeden z těch, co si za kvalitu nějakou tu kačku připlatí.. Pro mě by bylo fajn , kdyby byl na rozvodovce systém možnosti jednoduchýho přidělání vývodu navíc- na 6*6 popř na obě strany na 8*8.. Jinak se přiklánim k mod1 -už z důvodu možnosti použití na větších a těžších modelech - náklaďáky v desetině..
Možná časem, ale teď bych se držel na začátek té jednoduché rozvodovky. Důležitá by byla pro mě kvalita a odbyt, pokud si ji koupí za rok pět-deset lidí, tak to nemá ani cenu dělat.
Dekuju vim ze sem borec :wink: ....Nerekl sem koupit T1 a koupit novej vnitrek......T1cek jezdi hodne a kdyz odejdou majitele by si radi koupili novy lepsi strivka... a co vic ikdyz neodejdou tak treba jen pro zmenseni vuli nebo lepsi pocit by si je koupili.... delej jak myslis...
" Pitbull tires! ... other tires are a joke! " " Seru na poli , jezdím pro body... "
Stiifiiho nápád mi připadá dobrý. Hodně lidí už nějakou dobu jezdí T1 a mají vychechlané vnitřnosti. A myslím si, že by ocenili kdyby si mohli koupit jen právě ty vnitřnosti. Já jezdím T1 už 2 roky a zub času se ní projevil. Nemám problém s praskáním výstupních hřídelí, ale spíš se spojením hřídelí a samotných ozubených kol. (Mám na mysli ten půlkruh v ozubeném kole, který má obrovskou vůli.) Prostě udělat takový upgrade set, kteý by obsahoval 2 ozubená kola, 3 hřídele. (Případně i 4 ložiska.) Alespoň já jako majitel T1 bych to tak určitě vyřešil, na co kupovat celou rozvodovku, když špatný je jenom vnitřek.
Tak nápad to špatný není. Nespletl jsi se při těch počtech, dvě ozubená kola, tři hřídele? Snad dvě. A taky nevím, o kterém půlměsíci s vůli jsi mluvil, je tam vůle mezi zuby, ale o ničem jiném co píšeš nevím. Hřidele jsou napevno spojené s ozubenými koly.