Protože letos se toho už moc nenajezdí tak jsem se rozhodl po dlouhé době sem něco napsat a zhodnotit Letošní sezonu Honcha. Dalo by se říci že v takovém stavu v jakém sem ho vytáhl z krabice se zučastnilo jednoho závodu v Mrakolandu kde se umístilo na 1. místě ve své kategorii a celkově skončilo Druhé se strátou 25 bodů za Mrakovým CCčkem. V Prvním ročníku RC Trialu Severní Moravy Honcho jelo všech 6 závodů a nakonec se slovy vítěze '' Bylo to o prsa Vietnamské sprinterky'' si vysloužilo stříbro. mezi vítězným Baluovým Špenátem a Mým Honchem byl rozdíl 0. bodů tak rozhodl počet vítězství. NA Modelu bylo provedeno minimum ůprav, a to: Motor SPEED 7,2V, Zadipování origo AE-2 regulátoru. Výměna original serva za vodotěsný Hitec s tahem 12 Kg Použtí Super Soft pružin na zadní nápravě, Propilování těhlic a použití kovové tyče řízení a CVD poloos pro zvětšení rejdu a prostřižení vložek pneumatik pro lepší přilnavost. Během cele sezony mě nepotkala žadna technická závada díky které bych musel přerušit závod expedici nebo i bežné ježdění. měněno je pouze servo ktere z neznamych duvodu přestalo fungovat. Z mechanických dílů byl měněn pouze držák nárazníku který jsem zlomil svou hloupostí když jsem v -20 C za něj auto zvedl. Plastové kulové čepy vykazují malé vůle a ještě chvíli vydrží, Originalní Axial kardany jsou na tom stejně. Není použito žádného závaží v kolech a hmotnost zdaleka nepřesahuje 3 kg. Oproti tomu na karoserii je znát že svedla nejeden boj v terénu. Do budoucna neplanuji žadnou jinou karoserii Auto se mi líbí tak jak je a jedinou designovou upravou se Safari snorkel a nálepka FALCO na zadním okně. Zde je pár foto :

Foto zatáčení po upravě

Zde kardany, sice lehce zarezlé ale s minimálními vůlemi
