No vždyt jo,dvojka na přejezdy a jemnej terén a jednička na zbytek,proč bych měl v terénu krosit na dvojku,od toho je jednička :-) neni to závodní auto,mám ještě povolenou spojku aby když už dvojka nemůže proklouzla,je to super když to zdechává postupně :-)
Převodka pěkná, ale to čelní sklo bude Ko po první otočce, co ho takhle vyztužit nějakým drátem? že bys nějakou 4ku drát ohl podle tvaru toho okna a vlepil dovnitř...
Ahoj,podle origo převodovky,co jsi přiložil, to vypadá na výšku stejně vysoké a je větší jen na délku,je to tak? Jaké to má vůle v převodech?Když zastavíš,stojí hned,nebo ještě popojede,jako to dělá 3 kavlt od tamky,ten je do trialu nepoužitelnej,přemýšlím o ní do náklaďáku do trialu.Dík Karel
Griessl Karel Rc Trial = Mouchod, Liaz 111, Avia Future, Praga V3S RC Crawler = Axial,Bully RC exp. = Toyota-truggy a další ve stavbě RC Dakar = Tatra Jamal
na výšku je stejná akorát tam ještě přijde servo takže vlastně o servo výš :-) a vůle nějaký mít bude ale dám ti vědět až to rozjedu zatim to leží na stole.TFkovej doukvalt má taky vůle a tohle bude dost podobný. ale jak píšu ještě to nejede,až to projedu tak ti napíšu :-)