sWiNe píše:Ale jakej reverz, motor bude zapojený do reglu furt stejně, žes to na autě mechanicky otočil vysílačka přece nepozná :lol: jo musí se to i cele s platem pod převodovkou, nemusí se upravovat nic jen budou kardany na druhé straně ale to je celkem fuk ... když je baterka vpředu tak je to takové nejrozumější řešení. Bude to lépe vyvážené a není vepředu takový chaos jak kdyby tam bylo úplně všechno
tak asi kdyz vsechno otocim naopak i s prevodovkou, tak se kardany budou tocit opacnym smerem pokud to cele en block otocis...z cehoz vyplyva ze na vysilacce akorat prehodis druhy kanal na rev popripade na normal, podle toho jak to mas ted, nebot se ti kola budou tocit naopak nez ted... ;-)
Axial SCX10 Jeep JK (Speed Eco 600;4-link;HK GT3B 2,4 GHz;RC4WD Gladiator 1.9, Dick Cepek Torque 1.9)
Jeep J5C, Losi Micro Rock Crawler
Tatra 162 Dakar prototyp-Reely monster truck extreme,Work In Progress
Yokomo Type C DP+; 1986 Toyota AE86 Trueno GT