pokud motor generuje při volné jízdě z kopce dolů vysoké napětí ( cca nad 50V ), tak to regl nevydrží ( a je jedno, jestli je to 16A nebo 90A ). Tomu pomůže to odrušení a především transil, který tyto napěťové špičky pochytá a nepustí zpět do regulátoru. Nejvíc záleží na motoru a převodech - pokud auto svou váhou nedrží samo v kopci a rozjede se, může ( a nemusí ) to být problém a tomu pomůže hlavně ten transil. Třeba kdo jezdí vysokoobrátkové motory s přídavnou převodovkou ( nebo převodem hodně do pomala ), takové problémy nemá. Ty motory jsou dost nevyzpytatelné a je třeba je udržovat v čistotě ( hlavně kolektorovou dráhu ). Výrobce změřil na jednom "extra" motoru přes 150V ( !! ). Drtivá většina motorů dokáže vygenerovat kolem 30V a to je v pohodě, 40V je na hraně a nad 50V je už riziko zničení velmi vysoké. Proto je to odrušení a hlavně ten transil tak důležité.
Záruka je jasně 2 roky, ale na vady způsobené výrobcem. Regulátor včetně motoru pošli výrobci a pokud bude chyba na straně výrobce, rozhodně nebude nic účtováno. Není problém ten motor proměřit a i na regulátoru je skoro vždy jasně poznat, kde nastal problém.