Taky jsem přepóloval DSYS. Zrovna se vrátil z opravy BECu a první zapojení a fůůů. Poslal jsem ho zpátky, zdali by nešel orpavit, ale verdikt byl nemilosrdný. Pan David mi ale nabídl nový regl se slevou, takže abych se vrátil k názvu topicu. Mé zkušenosti s DSYS jsou jen a jen dobré, spíše výborné :OK:
cores píše:Také se mi bohužel povedlo DSYS na předloňským Sokolčí odpálit přepólováním.Pospíchal jsem a bylo vymalováno.Mám totiž dvě baterky kde je plus vpravo a další kde je vlevo.Od té doby mám u plusu červený puntík :-D
Totéž se mi stalo loni na podzim na expedici na Praděd. Dojeli jsme na Barborku, půjčil jsem si baterku, zapojil jeden kabel, zapojil druhej , objevily se čmoudíky a už jsem nejel. A jak píše Catar, se Z. Davidem mám jen ty nejlepší zkušenosti, i s jeho výrobky. A to mám v lodi 2 regulátory a v autech 3 regulátory a 3 světelné moduly.
LR Defender 110 USW - CC01 LR Defender 110 HCPU - CC01 LR Defender 90 pick-up - CC01- ten je dcery Wrangfender na Axialu- ten je syna užofka Samurai made by Balů - JAPANES RUM trial tým v sezóně 2016 celkové 3. místo!!!
Petr3 píše:Když už tady je to téma s DSYS tak nevíte náhodou jestli regulator MDD32 bude stacit na motorek 27T popripade 21T ?
Velmi záleží na způsobu použití - pokud má být v expedičním autě a nebo třeba v bugyně, tak je otázkou času, kdy vyhoří. Pokud by tam byl převod hodně do pomala, tak by vydržel, ale je to riziko. Rozhodně bych neriskoval a raději koupil 56A.
Právěže ho mám na mém CCcku MDD32, kde mám motorek 70T , ale chtel bych tam hodit převodovku a motorek 27T ale s největší pravěpodoností s 21T aby to bylo rychlejší na expedice. Takže budu muset pořídit silnější pokud pujdu do DSYS. Děkuji za odpověd :FINE:
DSYS : pro pomalou jízdu terénem i s motory více jak 35T je lépe uvažovat s řadou MDD90, která má rezervu v pokytí krátkodobých špiček odběru proudu při "lezení" přes překážky..je dobré použít i externí BEC, protože serva, která mají více síly (v kg) většinou berou také více proudu. S DSYS perfektně funguje třeba FOXY UBEC 3A ,6A. Pak také odpadnou potíže v zimě..... :CIAO:
Ano, to můžu také potvrdit. s DSYS jsem neměl nikdy problém co se týče zimy. Je pravda, že používám externí BEC. BEC, který je v regulátoru používám jen a pouze na světla :wink:
"S potěšením" sleduji, kolika z nás se již povedlo přepólovat vstupní napětí z baterie a odpálit si tak elektro ve voze. Jelikož nechci přijít o "výhodu" zapojení přímo do baterie přes banánky, laicky přemýšlím :-p jak elektro před přepólováním ochránit. Proto se ptám, nedumal tu už nad tím někdo povolanější? (moje znalosti elektra končí při rozsvícení baterky, výměně baterií v DO k TV apod :-D, příp podle obrázku zbastlím nějaké ty LEDky). Tak vážně. Nešla by použít nějaká závěrná dioda případně takovej ten čtyřdiodovej usměrňovač? Nebo je ten proud z baterie tak extrémní, že by byly velké proudové či napěťové úbytky (což by asi znamenalo tepelné ztráty)? Díky.
Naposledy upravil(a) Ming dne 30.01.2013 11:22, celkem upraveno 1 x.
Drive smoothly SCX10 Dingo (Speed600Eco R.I.P., teď HPI Saturn 27T, Dsys56, GT3C 6.0, Pat a Mat)
CC-01 Beast (ve výstavbě) SC Himoto, plachetnice Babetta, remorkér Grimmershörn, Dickie PistenBully 600W
Myslím, že nejjednodušší je použít konektory v pouzdře. Tzn. jestli používáš dutinky, tak je dát do toho plastového, červeného obalu. Oni ty obaly nejsou jen tak, přeci jen při použití se přepólovává těžko :mrgreen:
Zjednodušil bych to : vytvoř si jasný systém konektorů, třeba XT 60 nebo DEANS, pokud používáš baterie LiPoly s banánkovým výstupem ,doporučuji udělej si redukce mezi-banánky a XT 60 a tuto dej na baterii vždy v klidu doma a v terénu už jenom spoj konektory, které nedovolí přepolovat.. :mrgreen: