Musím se připojit ke klukům. Ten pocit ze zachovalé zadní korby ti omezení v trošku menším křížení zadní nápravy stonásobně vynahradí.
Já jsem například původně měl zadní korbu taky prořezanou:
![Obrázek](https://lh5.googleusercontent.com/-O_J4_eEd1e0/T1B4Cp4uZDI/AAAAAAAAB8M/UwJpzqk3byU/s912/IMG_6642.jpg)
Kluci (v čele s
coresem) mě přesvědčili, abych šel do kratších tlumiču a korbu opravil:
![Obrázek](https://lh4.googleusercontent.com/-zeAG3Pajqk8/T1Z6IuinTXI/AAAAAAAAB9A/UOylmdk-Z18/s1024/IMG_6656.jpg)
Pokud ty tlumiče nechceš dávat do kříže, dají se chytit i takto:
![Obrázek](http://i365.photobucket.com/albums/oo91/CORES-photo/P5086602-1.jpg)
Nebo takto na rovno:
![Obrázek](https://lh5.googleusercontent.com/-FqMpv4rt2dg/T1Z6H8nfQtI/AAAAAAAAB9E/CwsM_X6BKIc/s1024/IMG_6654.jpg)
Omlouvám se za ty fotky, nechci zde nijak propagovat svůj projekt, ale jen popsat svou zkušenost s prořezanou korbou. Jak už psali kluci, byla by to fakt škoda, zvlášť na takhle krásné kastli a přitom je řešení tak jednoduché. Ozkazy na tlumiče už ti kluci posílali, já mám třeba 63mm tyto:
http://www.mz-racing.net/p2223-201000018-hlinikove-olejove-tlumice-63mm-4ks/, netečou a křížení zadní nápravy je naprosto dostačující, cena taky bezva. Jestli chceš, koupim sadu a dva ti z toho přenechám.