sMERIn píše:
no mně to teda rozhodně jako dobrej krok nepřijde (elektro mobil je bezcenej dokud nevymysli pořádný baterky) ....... [/quote]
No s tím dojezdem souhlasím... Hodnotit jak je to s převodem je zatím asi předčasný, alemco si matně vzpomínám na nějakej test eauta, kde převodovka byla zachovaná, tak ji považovali za zbytečnou. Nicméně toto je z mé strany jen teoretizování.
Co se toho hluku týče, tak to fakt vidím jinak. Cyklista, pokud nestojí, snad krom vdoutaktní kanonády, pokud ne i jí, neslyší nic, páč dost fouká do uší. Teda do okamžiku, kdy to nemá za zadkem. Ale to ticho myslím fakt jako ticho. Teda snaha o minimální rušení. A pak jsou el motory na míle daleko od spalovacích/vznětových... Prostě to beru za sebe tak, že když už v tom lese musím, čti chci a budu, otravovat, tak bych rád eliminoval 'stopy' na minimum. A to nemluvě o, z lesního hlediska, smradech vycházejících z výfuku... To s vůní lesa nemá absolutně nic společnýcho... :NO:
Ale je to na každým... Jen si myslím, že není od věci se snažit o maksimální ohleduplnost a tu elektromotor zas o kousek posouvá... :-)[/quote]
tak to asi netestovaly offrouda jen si zkus zpřevodovat model aby jel alespoň 140km/h (1:10=14km/h) a pak s ním jet citlivě v terénu a do Prudkých kopců a pochopíš k čemu je ta převodovka vlastně dobrá a to není žádné teoretizování ale praxe
a k tomu hluk schodou náhod zrovna dvoutakta mam gas gas ec 300 Nambotin přesná kopie tovární motorky a ten hluk je asi tak na úrovni datla klepajícího do stromu samo záleží jak se jede jenže v lese to vytáčet moc nemá smysl protože to jede až až i na nízký otáčky a pak je to jak elektro motor (tohle už my pár lidí nezávisle na sobě řeklo) jen takové bzučení a proti smradu máme ekologické zelené oleje husqarna
a tu ohleduplnost vydim hlavně v tom když někoho potkám tak okolo projedu téměř na volnoběh a né že poletím co to dá a zasypu ho hromadou šutrů a prachem takhle to zas vidím já