Tak jsem si taky jednou řekl, že už po 2 letech, co vlastním SCX10, je taky na čase udělat si nějakou vlastní kastli. Tak jsem se rozhodl pro Hummer H1, abych pravdu řekl, hummery jsem miloval už od malička :D . Stavím to podle blueprintu a taky podle fotek. A zde už pár foteček z výstavby: Věnuju se tomu téměř vždy, kdy mám čas, je fajn vidět, jak to roste pod rukama :D
Axial SCX 10 Honcho (1:10), Reely Air Attack (2WD 1:8), Tamiya tt-01 (1:10 - karoserie Ford Mustang)
PitaW: tak to já jsem taky zvědavej :D doufám že se mi to vyvede, plánuju i interiér, ale asi budu muset tošku upravit podvozek, protože i teď jsem ho musel krapet "přebudovat", protože bych nemohl jinak u hummera udělat kufr. maztekk: jo to jsem rád :D táta je taky vášnivej modelář, ale do letadel.
Axial SCX 10 Honcho (1:10), Reely Air Attack (2WD 1:8), Tamiya tt-01 (1:10 - karoserie Ford Mustang)
Ty jo, to jo :o To je hodně vysoko. Chápu, že to chceš nějak usadit, ale i to řízení má hroznej předklon. To bude špatně zatáčet. Scx má malý rejd a tím náklonem náprav to bude ještě horší. Nu, uvidíš.
No, já to dal do scale projektů, protože tady šlo původně o tu kastli, ne o podvozek. Jestli to vadí, tak to klidně přesuňte do NON scale. Btw- vím, to uchycení je hovadský, ale nic jinýho mě zatím nenapadlo - musel jsem ty držáky oddělat, protože by se mi tam jinak nevešla ta kastle. Pokud máte někdo nápad jak to udělat jinak, budu rád. tlumíče měnit nechci :D )
Axial SCX 10 Honcho (1:10), Reely Air Attack (2WD 1:8), Tamiya tt-01 (1:10 - karoserie Ford Mustang)
Hele mám tu plešatej podvozek axíka a t no to koukám jak chci tak si myslim že by na to h1čka šla úplně v pohodě v origo stavu podvozku,takhle vysoký to nebude mít žádnou stabilitu a u háčka sedí kastle kousek na kolama,podle mě to vůbec nebude hezký,ale je to tvůj projekt tak dělaj jak myslíš :-) A i kardany takhle musí kurevsky trpět když jsou tolik zalomený...
vlkousI píše:... musel jsem ty držáky oddělat, protože by se mi tam jinak nevešla ta kastle.....
Mi to právě přijde divný. Vzdálenost oko-oko na tlumiči se přece nezměnila, paradoxně kromě "hodně" zalomených kardanů a úhlu přední nápravy (horší zatáčení) Ti i poleze motor a převodovka hodně do kastle (pokud to teda nebude nějakej monster se zvýšenou kastlí. Ale kastle jako taková zatím vypadá zajímavě (=pěkně).
Drive smoothly SCX10 Dingo (Speed600Eco R.I.P., teď HPI Saturn 27T, Dsys56, GT3C 6.0, Pat a Mat)
CC-01 Beast (ve výstavbě) SC Himoto, plachetnice Babetta, remorkér Grimmershörn, Dickie PistenBully 600W