Tak zas pro zmenu neco pro Discoveryho.. Kdyz jsem byl naposledy jezdit, tak me rozcilovalo, ze s 65T motorem to v kopcich nemelo silu, kolikrat jsem se proste ani nerozjel do prudsiho, kdyz se kola obalila bahnem.. Tak sem si rekl, ze to tak nenecham.. :-)
Puvodne..

Nejdriv jsem chtel koupit 600 ECO ale rekl jsem si, ze vyzkousim neco jinciho.. A tady uz novej agregat - kombinace 7,4:1 redukcky od HPI pro Wheely Kinga a 27T Mabushi RS540 od Tamiye.. ;-)

Musel se udelat trosku prostor, aby se tam tato dvojce vesla, ale nebylo to nic tezkyho.. Fotky napovi, kde, co a jak fiknout.. Vypada to trochu ohlodane, ale je to foceny pred zacistovanim..




No a takhle krasne si tam sedi..


Baterka bud mrnava a bez problemu..

A nebo velka a bude se muset riznout takova ta pricka, co se do ni uchycuje drzak baterky.. A taky se bude muset vymyslet novy uchyceni..

Vsechny fotky tady
http://kubamynar.rajce.idnes.cz/Land_Ro ... iya_CC-01/No a takovy shrnuti na zaver. Tuhle prevodovku muzu do CC jen a jen doporucit, sily ma hodne, vypada bytelne, stoji rozumne, sama o sobe dokaze auto spolehlive drzet v kopci - neni treba brzda v neutralu, naopak si myslim ze je lepsi ji vypnout, protoze bez ni auto krasne plynule dojede a zlehka zastavi.. Napriklad i s TEU reglem stojim v jakymkoli kopci.. Prevodovka vydava trochu vetsi hluk nez puvodne CC delalo ale nic hroznyho nebo nezdravyho.. Taky je potreba pouzit motor s vic otackama, idealni bude asi klasicka 27T, otazka je, jak na tom bude se spotrebou a taky je nutno pouzit 20ti zubej pastorek, protoze s 16ti zubym se prevodovka natoci jinak a nevejde se !! To je tak vse, kdyby byly dalsi dotazy, rad zodpovim nebo vyzkousim.. Zatim jsem s autem jel cca 10 minut po zahrade a maximalni spokojenost.. :-)