
borisa160 píše:PALI píše:Po dlouhém vybírání nového regulátoru cena/výkon/ovládání jsem si vybral regl Absima ECU1 v hodnotě 750,-, už ho mam na stole. Během víkendu udělám takovou malou recenzičku jak to fachá. Sám jsem zvědavej.
Ahoj, budeš myslím spokojenej, mám úplně stejný, má dobrou brzdu v neutrálu a pohodový rozjezd, dobře se i nastavuje. Oproti DSYS je prostě v POHODĚ :FINE: voděodolný, BEC 3A a snad 100A trvale viď?
PALI píše:borisa160 píše:PALI píše:Po dlouhém vybírání nového regulátoru cena/výkon/ovládání jsem si vybral regl Absima ECU1 v hodnotě 750,-, už ho mam na stole. Během víkendu udělám takovou malou recenzičku jak to fachá. Sám jsem zvědavej.
Ahoj, budeš myslím spokojenej, mám úplně stejný, má dobrou brzdu v neutrálu a pohodový rozjezd, dobře se i nastavuje. Oproti DSYS je prostě v POHODĚ :FINE: voděodolný, BEC 3A a snad 100A trvale viď?
70A trvale, a bec mam externí takže ho moc neřešim, DSYS jsem po přečtení veškerých vláken zamítnul :-) tenhle jsem neznal ale cena/možnosti a parametry mi přišli fakt zajímavý.
PALI píše:V návodu je:
5min/70A
30sec/80A
1sec/106A
Patt píše:PALI píše:Po dnešním zápasení s reglem musim říct že pujde asi do nějaký bugyny. Chová se zvláštně občas poskočí, brzdu v neutrálu se mi z něj dostat nepodařilo i když nastavení má tři úrovně účinnosti tak si auto jede ať nastavim cokoli. Klasická brzda funguje. Jsem z toho otrávenej.
Koukal jsem na manuál a nikde jsem nastavení brzdy v neutrálu nenašel. Jen nastavení intenzity klasické brzdy Pájo. :-p
Brzda (drag brake, intenzita): vypnutá - nízká - střední - vysoká
PALI píše:Po dnešním zápasení s reglem musim říct že pujde asi do nějaký bugyny. Chová se zvláštně občas poskočí, brzdu v neutrálu se mi z něj dostat nepodařilo