Čistě mechanicky vzato, tenhle stálý převod v nápravě nemá funkčně s diferenciálem a jeho uzávěrkou vůbec nic společného, tzn. namáhanej je z principu stejně, jak s uzavřeným, tak neuzavřeným diferenciálem.
Nikdy jsem Yotu neměl, zkušenosti mám (naštěstí) jen různě sdílené a odkoukané na expedicích, takže je klidně nůžeš brát s rezervou, ale zrovna tyhle převody nemají příliš dobrou pověst. Proto jsou taky k mání různé alternativy (třeba
http://www.rcoffroad.cz/?p=productsList ... ily-naprav a pod.) Skalní příznivci Ti to asi nenapíšou, ale nekompromisní statistiky hovoří jasně, že pokud na expedici odstartuje 4x4 a (v lepším případě) dojede 4x3, nebo 4x2, je to podezřele často MEX, respektive Yota. Samozřejmě, že je to i hodně o rukou a hlavě..