Vypadá to hooodně pěkně. Co se týče toho těžiště - řešil jsem to 5000 lipol - je lehčí, box si postavíš pěkně na míru z 2mm PSH a můžeš si ji dát i níž (na původní místo - jen odšroubuješ podlahu co k ní přiděláváš ty sdrhovačky)
http://poteam.rajce.idnes.cz/MB_Actros_ ... C06488.jpg. Já těžiště nechal v původní vejšce a špetku jsem ubral na křížení jiným uchycením tlumičů a nasazením tužších pružin a o dost se to zlepšilo. S téměř kilovou váhou kastle (a to opravdu hodně vysoko) jsem sice na trucktrialu brutálně pohořel - už jsem to úplně celý předělal - všechno znova a lépe, až budu mít možnost dodám foto, ale zdá se že to je fakt bomba - pořád drží a nepřevrací. Oproti originálu - o moooc lepší.
A ještě jedna věc - kdyby tě to někdy lákalo zajet si na triálek - a pro tenhle podvozek je to to nejlepší - asi budeš hodně zklamán. V mnohých případech s oběma řízenejma náprava nebudeš vítán a s dvěma motorama (na nápravách jako máš) tě k závodu ani nepřipustí pro technickou nezpůsobilost. Prostě smůla - a to i přez skutečnost že motory na nápravách jsou OBROVSKÝM HANDICAPEM oproti kardaňákům. A to petvrzuji z dlouholeté praxe jak na expedicích tak na trialu. Jo a kategorii prototypů do které by ses mohl krásně uklidit a s takovými jako já si zasoutěžit proti zbytku světa NEVYPISUJÍ. Počítej s tím - ale do budoucna to takhle nechat nelze...