Čau, potřeboval bych radu. V mim CC01 mam redukční převodovkou HPI a 20z motor ale je to hrozdnej rachot. Hlavní převody jsou zticha, dělá to ta redukční převodovka. Tak se ptám jestli je to normální?
hlučnější je ale zkus jí ještě rozhodit a znovu sestavit..stiifiimu to dost pomohlo....motor má v dírách na přidělání vůli a jde ho trošku odtáhnout od pastorku.... 8)
Kluci mrakolendacky, mam v Discu HPI prevodovku, tjunyngovej pasotorek od strejcka mraka a motor Mabushi RS540.. Hlucny to je tak nak v mire normalnosti, trochu me zarazi jinej zvuk na zpatecku ale hlavne se mi nelibi, jak se motor zahrejva, uz po kratky dobe na nem nejde udrzet ruka.. Zas na druhou stranu sily to ma dost a jede furt a na 2S 2000mAh lipo si zajezdim tak 45 minut, coz mi prijde odpovidajici.. Jak to mate vy s teplotou motoru a zvukem ?
RC4x4-Shop(.)CZ Ford F150 Raptor Custom Project CC-01 Jeep Wrangler YJ CC-01 Isuzu Amigo TA-02 Ford F150 Trophy TA-01 VW Race Touareg TL-01 Celica+911GT3+Focus+M3 Fotky a videa - kubamynar.rajce.idnes(.)cz youtube(.)com/user/kubamynar
No zvuk ti asi nepopíšu....tak nějak v normě...jak sem psal tak stiifiimu to řvalo a odstranil to tim seřízenim pastorku motoru do převodovky....co se týká zahřívání tak Mrak má na motoru chladič s větrákem,ale já tam nemám nic a neřek bych že by se to extra hřálo...ale expe sem stim nikdy nejel jenom triál..každopádně mi připadá že se ten motor díky převodovce ani moc nenamáhá a to tam mám obyčejnou plechovku z nevimčeho.... 8)
Co se tyce toho zvuku, spis sem myslel, jesli taky mate jinej zvuk pri chodu vpred a vzad.. No zkusim to znova rozhodit, jak pises a treba se to srovna.. Jako ono to jezdi vsechno v pohode, jen se mi nezda ta teplota a zvuk na zpatecku, tak se bojim aby se tam neco nekurvilo.. :?
RC4x4-Shop(.)CZ Ford F150 Raptor Custom Project CC-01 Jeep Wrangler YJ CC-01 Isuzu Amigo TA-02 Ford F150 Trophy TA-01 VW Race Touareg TL-01 Celica+911GT3+Focus+M3 Fotky a videa - kubamynar.rajce.idnes(.)cz youtube(.)com/user/kubamynar
Koukni tady, je to ke konci alba.. Je to hodne jednoduse udelany ale funkcni, mozna by este stalo za to vyhrat si s pakama ale i takhle to maka obstojne.. :-) Samozrejme existuje vic zpusobu a nerikam ze muj je nejlepsi... Nejlepsi to ma asi pan Mrak..
Děkuji za odkaz , a ještě jedna otázečka , všiml jsem si že to servo je jakoby na ležáka , a mrak ho ma na stojáka uložene to servo , bude v tom nějaky rozdíl v ovladatelnosti ??
prosimtě, ta fotka serva na stojáka je první způsob úpravy řízení a je to starý a nefunguje to tak jak chci, pak přišla verze se servem na ležato a pevnou spojovačkou mezi pravou a levou, v součastnosti mám servo na ležato, půlený spojovačky, upravenou páku řízení tím že mám od středu vlevo uloženou pravou spojovačku a od středu vpravo levou spojovačku, fotky samozřejmě nemám, Kuba to viděl na ještědu
Petr3 píše:Děkuji za odkaz , a ještě jedna otázečka , všiml jsem si že to servo je jakoby na ležáka , a mrak ho ma na stojáka uložene to servo , bude v tom nějaky rozdíl v ovladatelnosti ??
Už ho má taky na ležáka. Na stojáka byla dřívější verze. Mám to udělaný podle Mraka a fachá to na jedničku ;-)