gecko-x píše:Moc pěkný, ale možná budu za rýpala - trochu se to prodraží. Když sečtu cenu al těhlic (cca 900kč - na MZ racing) a Tvůj kousek (nebo vlastně víc kousků - páka, delší šrub, pouzdro, na kterém se to točí a úchyty tlumičů, které to mimochodel zvednou, což se některým - třeba mě - nemusí hodit) tak jsem na ceně cca1500 - 1600? A když už to tuním, použiju CVD za dalších 900........mno celkem ranec za něco, co v případě použití zavřených náprav je spíš na efekt, než na funkci. A to vím, o čem píšu.
Já to pro Patta dělal výměnou za materiál a za druhé jsem rád, že mi to umožnil, protože jsem to potřeboval, abych si udělal představu o geometrii a mechanice této nápravy v této úpravě. Chtěl bych se pustit jak jsem psal do vlastních těhlic, kde páky bude možné měnit, protože to origo řízení není ideál.
Co se tlumičů týká, je to další detail, který je ovšem důležitý pro životnost komponentů, třeba kulových čepů. Tlumič by měl jít ideálně v ose nápravy a v této nejkratší ose by měl probíhat i přenos sil. Taky by originální uložení tlumičů vadilo propojovací tyči, takže tady došlo ke krásné kombinaci užitečného s nutným. Tím, že se tlumiče posunou výš, neznamená, že dojde automaticky ke zvednutí. S tím počítám a bude to redukováno opět drobný tuningem, v podobě takových stavěcích kulis, které se přidělají k originálním chytům tlumičů. A opět to v sobě přinese spojení nutného s užitečným, protože si budeš moct výšku libovolně měnit.