Uživatelský avatar
Slick7
Píšu hodně
Příspěvky: 1045
Registrován: 27.02.2011 0:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele: WWW

Re: Slick7-nabídka tuning dílů,zakázková výroba

gecko-x píše:Moc pěkný, ale možná budu za rýpala - trochu se to prodraží. Když sečtu cenu al těhlic (cca 900kč - na MZ racing) a Tvůj kousek (nebo vlastně víc kousků - páka, delší šrub, pouzdro, na kterém se to točí a úchyty tlumičů, které to mimochodel zvednou, což se některým - třeba mě - nemusí hodit) tak jsem na ceně cca1500 - 1600? A když už to tuním, použiju CVD za dalších 900........mno celkem ranec za něco, co v případě použití zavřených náprav je spíš na efekt, než na funkci. A to vím, o čem píšu.


Já to pro Patta dělal výměnou za materiál a za druhé jsem rád, že mi to umožnil, protože jsem to potřeboval, abych si udělal představu o geometrii a mechanice této nápravy v této úpravě. Chtěl bych se pustit jak jsem psal do vlastních těhlic, kde páky bude možné měnit, protože to origo řízení není ideál.

Co se tlumičů týká, je to další detail, který je ovšem důležitý pro životnost komponentů, třeba kulových čepů. Tlumič by měl jít ideálně v ose nápravy a v této nejkratší ose by měl probíhat i přenos sil. Taky by originální uložení tlumičů vadilo propojovací tyči, takže tady došlo ke krásné kombinaci užitečného s nutným. Tím, že se tlumiče posunou výš, neznamená, že dojde automaticky ke zvednutí. S tím počítám a bude to redukováno opět drobný tuningem, v podobě takových stavěcích kulis, které se přidělají k originálním chytům tlumičů. A opět to v sobě přinese spojení nutného s užitečným, protože si budeš moct výšku libovolně měnit.
TT, TLT, CC-01 Pajero, CB-MB Actros, TXT-Tarantule, T813TP6x6, T816Morpho, SCX10 atd.
Uživatelský avatar
Gluck
Píšu hodně
Příspěvky: 1133
Registrován: 04.08.2009 0:00
Bydliště: Hrádek nad Nisou

Re: Slick7-nabídka tuning dílů,zakázková výroba

Nejak me porad nedochazi proc tuningovat neco co obstojne funguje
Ja mam axe v origu jen prodlouzeneho a nemuzu si jednim slovem stěžovat
natoz chtit kupovat tuning jen proto abych byl in .
Mam uz druheho axiala a nikdy jsem nepotreboval krom lozisek a kardanu nic menit
a ani cvd osy jsem tam nikdy nemel a vsechno jede jak ma
Myslim ze se tu vymýšlí uz vymyslene a pro me neni duvod tunit neco
jen kvuly tomu ze se to blyska a dalsi investice je zbytecna
Vim ze Martin dela presne a kvalitni veci ale myslim ze Axial nema zadny takovy problem abych ho resil tuningem !
Tohle je pratele myslim vse ode me
Uživatelský avatar
Slick7
Píšu hodně
Příspěvky: 1045
Registrován: 27.02.2011 0:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele: WWW

Re: Slick7-nabídka tuning dílů,zakázková výroba

Takže například to, že geometrie zatáčení náprav je opačná, než by měla být je správně? To, že se baterie dávají nesmyslně vysoko, jen kvůli tomu, že se nevlezou blíž k převodovce je správné, nebo to, že mám origo převodovku, která má minimum najeto a už je v ní strhnutý zavit (ne mou vinou) na přidělání a obrázku tady, kde je roztrhnutá, nebo jinak zničená ani nepočítám zde na fóru?
Rozhodně nevymýšlím vymyšlené a díly, které se jen blýskají.
TT, TLT, CC-01 Pajero, CB-MB Actros, TXT-Tarantule, T813TP6x6, T816Morpho, SCX10 atd.
Uživatelský avatar
Patt
Píšu hodně
Příspěvky: 1172
Registrován: 23.03.2012 0:00
Bydliště: Roudnice nad Labem
Kontaktovat uživatele: WWW

Re: Slick7-nabídka tuning dílů,zakázková výroba

Glucku na běžné a expe ježdění Ti základ axíka stačí. To co tady tvoří Martin je tuning, nebo spíše jiná koncepce, kterou využijí všichni, kdo jezdí trial, extrém a nechtějí po každém závodu, nebo vybité baterce vyměňovat, a nebo opravovat díly, které na takový záhul nejsou stavěné. Axík je stavěnej na lexanky s minimální váhou, ale spousta z nás používá ABSkové kastle třeba i s interiéren, které modelu zvedaj těžiště nahoru a pak je vítána každá úprava, která těžiště cpe zpátky k zemi.
Uživatelský avatar
Gluck
Píšu hodně
Příspěvky: 1133
Registrován: 04.08.2009 0:00
Bydliště: Hrádek nad Nisou

Re: Slick7-nabídka tuning dílů,zakázková výroba

mluvil jsem predevsim o normalnim uzivately jako jsem ja ne trial ale klidna expedicka
Dobra pro vas (trialisty) dobry , rizeni beru to je ok .
A ted k tomu drzaku na baterie,kdyz si ji zvladnu dat niz ja aniz bych utratil jedinou korunu
tak to zvladne kazdej
Jak ji maji origo axialove to je zhovadilost to je jasny o tom nemluvim
A jeste trochu rejpnu do ty prevodovky ,kdyz to utahujes pri stavbe normalne ne jako magor
Tak nestrhnes nic a drzi to na furt taky jde o to jak se k tomu kdo chova
To je ode me zatim vse Eugen Korda pre televiziu nova Bratislava
Uživatelský avatar
Patt
Píšu hodně
Příspěvky: 1172
Registrován: 23.03.2012 0:00
Bydliště: Roudnice nad Labem
Kontaktovat uživatele: WWW

Re: Slick7-nabídka tuning dílů,zakázková výroba

Gluck píše:mluvil jsem predevsim o normalnim uzivately jako jsem ja ne trial ale klidna expedicka
Dobra pro vas (trialisty) dobry , rizeni beru to je ok .
A ted k tomu drzaku na baterie,kdyz si ji zvladnu dat niz ja aniz bych utratil jedinou korunu
tak to zvladne kazdej
Jak ji maji origo axialove to je zhovadilost to je jasny o tom nemluvim
A jeste trochu rejpnu do ty prevodovky ,kdyz to utahujes pri stavbe normalne ne jako magor
Tak nestrhnes nic a drzi to na furt taky jde o to jak se k tomu kdo chova
To je ode me zatim vse Eugen Korda pre televiziu nova Bratislava

:-D Ty Eugene :-D Jasně že tyto díly jsou tvořeny pro extrémní zátěž. K tý převodovce bych přirovnal nábytek z IKEY. Jednou smontuješ a drží, ale běda když se stěhuješ a musíš ho rozebrat, Pak už vruty v tý dřevotřísce nedržej a přichází na řadu tavka a lepidla. S převodovkou od axialu je to podobný. Párkrát ji demontuješ a nebo si nedáš pozor při dotahování těch kratších šroubků a už scháníš nové domky a nebo to tuníš do hliníku za nemalej peníz. Držím se židovskýho přísloví že nejsem tak bohatej abych kupoval levné věci a raději si koupím trošku dražší ale betelnou převodovku, která mi vydrží nafurt a ne špajzku, která mě v pozdějších opravách, nebo tuningu vyjde dvakrát dráž. :-)
Uživatelský avatar
Bandolik
Píšu hodně
Příspěvky: 1056
Registrován: 19.06.2012 0:00
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele: WWW

Re: Slick7-nabídka tuning dílů,zakázková výroba

No já sice triál moc nejezdím a extrém už vůbec ne přesto hned jak to finance dovolí nakoupím ty díly od Slicka a když do té doby vyřeší i celý rám pak koupím celý chasi a nebudu mít nikdy problém jestli něco neurvu. Ve výsledku to nakonec vyjde na stejný peníz jako axiál akorát bez lexanové boudy kterou rád oželím :-D
CC-01Mitsubishi Pajero
Axial Dingo
:-)

http://bandolik01.rajce.idnes.cz/
Uživatelský avatar
Grizzly
Uživatel
Příspěvky: 449
Registrován: 24.12.2008 0:00
Bydliště: Praha 10 Vršovice

Re: Slick7-nabídka tuning dílů,zakázková výroba

Tak bych chtěl namítnout, že geometrie u zavřenýho difu nemá vliv na řízení. Tak toto je velký omyl a konkrétně u Axiala je původní geometrie velkou chybou co výrobce udělal. A ono i při expedici je velice znát jak to auto zatáčí, kdo si to nevyzkoušel, tak neví o co přichází. Martine, dotáhni to řízení do konce.
Griessl Karel
Rc Trial = Mouchod, Liaz 111, Avia Future, Praga V3S
RC Crawler = Axial,Bully
RC exp. = Toyota-truggy a další ve stavbě
RC Dakar = Tatra Jamal
Uživatelský avatar
Balu
Píšu hodně
Příspěvky: 1629
Registrován: 22.01.2012 0:00
Bydliště: Přerov

Re: Slick7-nabídka tuning dílů,zakázková výroba

Patt píše:a ne špajzku, která mě v pozdějších opravách, nebo tuningu vyjde dvakrát dráž. :-)

No s tímhle bych souhlasil s "Eugenem" 8) Já mám origo plastovou v číru i špenátovi přes dva roky a,že dostávají čočku oba a nemám s plastem problém.To řízení to je jiná káva ,do toho asi taky půjdu.škoda,že to na zúženejch nápravách nebude uskutečnitelný a musím to řešit extrémní rozbíhavostí.
Ford Bronco 1967 "Dědek" Home made šasi
Ford bronco 1973-Špenát EVO III Home made šasi
Toyota FJ 40 Home made šasi long zúžené nápravy Axial
Mitsubishi Pajero CC-by Mrak v plným tuningu
Xray T3 drift
Hpi Blitz
http://balu67.rajce.idnes.cz/
Uživatelský avatar
Patt
Píšu hodně
Příspěvky: 1172
Registrován: 23.03.2012 0:00
Bydliště: Roudnice nad Labem
Kontaktovat uživatele: WWW

Re: Slick7-nabídka tuning dílů,zakázková výroba

Balu píše:Patt píše:a ne špajzku, která mě v pozdějších opravách, nebo tuningu vyjde dvakrát dráž. :-)

No s tímhle bych souhlasil s "Eugenem" 8) Já mám origo plastovou v číru i špenátovi přes dva roky a,že dostávají čočku oba a nemám s plastem problém.To řízení to je jiná káva ,do toho asi taky půjdu.škoda,že to na zúženejch nápravách nebude uskutečnitelný a musím to řešit extrémní rozbíhavostí.

Jasně Balů, ale Tvoje číro i špenát jsou lexanový muší váhy a hlavně se k nim chováš ;-)
Uživatelský avatar
Balu
Píšu hodně
Příspěvky: 1629
Registrován: 22.01.2012 0:00
Bydliště: Přerov

Re: Slick7-nabídka tuning dílů,zakázková výroba

No myslím,že čtyři kila,to už je pěkná masařka
Ford Bronco 1967 "Dědek" Home made šasi
Ford bronco 1973-Špenát EVO III Home made šasi
Toyota FJ 40 Home made šasi long zúžené nápravy Axial
Mitsubishi Pajero CC-by Mrak v plným tuningu
Xray T3 drift
Hpi Blitz
http://balu67.rajce.idnes.cz/
Uživatelský avatar
Pitrisek
Píšu hodně
Příspěvky: 1546
Registrován: 27.01.2012 0:00
Bydliště: Most

Re: Slick7-nabídka tuning dílů,zakázková výroba

No když si vezmu jakej kouř dostává Baluovo číro tak je to až nemožný,že ta převodovka pořád drží :-D :-D
Jen bych se chtěl zeptat k té převodovce na Axíka jestli už ji někdo z vás jezdí?Jde mě o rychlost auta s touto převodovkou.Já mám teď toto složení:origo převodovka Axial,spur 87T,pastorek 20Z a motor HPI550 a jsem s tou rychlostí spokojený.Kdybych tam dal tu Martinovo převodovku tak o kolik by se to zhruba zpomalilo??Problém u origo převodovky mám ten že se brzo uvolní ložiska na spuru a začne to hučet jak kráva atd :-(
Díky za info ;-)
Axial SCX10 Toyota FJ60
TF2 Toyota Hilux
Axial SCX10 Land Rover Defender Cabrio
HPI Blitz

http://pitrisek23.rajce.idnes.cz/
Uživatelský avatar
Patt
Píšu hodně
Příspěvky: 1172
Registrován: 23.03.2012 0:00
Bydliště: Roudnice nad Labem
Kontaktovat uživatele: WWW

Re: Slick7-nabídka tuning dílů,zakázková výroba

Balu píše:No myslím,že čtyři kila,to už je pěkná masařka


Čéce Balů čím tu masařku krmíš, že Ti tak nabrala!?! 8o
Uživatelský avatar
Patt
Píšu hodně
Příspěvky: 1172
Registrován: 23.03.2012 0:00
Bydliště: Roudnice nad Labem
Kontaktovat uživatele: WWW

Re: Slick7-nabídka tuning dílů,zakázková výroba

Pitrisek píše:No když si vezmu jakej kouř dostává Baluovo číro tak je to až nemožný,že ta převodovka pořád drží :-D :-D
Jen bych se chtěl zeptat k té převodovce na Axíka jestli už ji někdo z vás jezdí?Jde mě o rychlost auta s touto převodovkou.Já mám teď toto složení:origo převodovka Axial,spur 87T,pastorek 20Z a motor HPI550 a jsem s tou rychlostí spokojený.Kdybych tam dal tu Martinovo převodovku tak o kolik by se to zhruba zpomalilo??Problém u origo převodovky mám ten že se brzo uvolní ložiska na spuru a začne to hučet jak kráva atd :-(
Díky za info ;-)


Teďka tam máš Péťo převodovej poměr 39,6:1. Počítej se mnou 87 : 20 = 4,35 x 2,6 = 11,33 x 3,5 = 39,6.
Ta Marťova převodovka má volitelné převody 8, 7 a 6:1 takže bez předřadné převodovky(kterou Martin bude dělat) by jsi se dostal na 28, 24,5 a 21:1 což jsou velký fofry. Tahle převodovka byla vyvinuta pro použití s Marťovou rozvodovkou která ma převodovej poměr 2,18:1. Takže jestli budeš chtít zachovat ten poměr co máš teď, tak buď počkáš na předřadnou převodovku by Slick, nebo si rovnou vyměníš šásko za Slickovo, které za nedlouho půjde do výroby a je navrženo na použití jak kombinace převodovky a rozvodovky a nebo jen převodovky s předřadnou rozvodovkou. Vzhledem k Tvé nádherné yotce Péťo bych si pořídil buď předřadnou převodovku od MPJetu, ale to bude pak nejslabší článek pohonu vhledem ke své planetové konstrukci a použitým materiálům, a nebo si ještě chvilku počkal a vzal tu Martinovu, protože bude určitě taky tak betelná jako vše co vytvořil.
Uživatelský avatar
Pitrisek
Píšu hodně
Příspěvky: 1546
Registrován: 27.01.2012 0:00
Bydliště: Most

Re: Slick7-nabídka tuning dílů,zakázková výroba

Tak uvidím jak se co vyrobí.Stejně by byla az k vánocům :D Me jde o to jestli to ten motor co mam utáhne.Jestli jo tak ze to bude rychlejší by mě nevadilo :D Spis jde o tu silu od spodu
Axial SCX10 Toyota FJ60
TF2 Toyota Hilux
Axial SCX10 Land Rover Defender Cabrio
HPI Blitz

http://pitrisek23.rajce.idnes.cz/

Zpět na „Nabídky výroby modelářských doplňků“