Moc hezke.. jen me zabiji ty sponky v predni haupne!!! vim ze tam diry byli, ale kitoval jsi, tak zahladit a udelat jine uchyceni... VELKA SKODA ubyra na SCALE a nejak mi nesedi k tomu ta uplne bila strecha..mozna mela nejaka ta zebri cara jit az na strechu..
Ale super prace..jak jinak u tebe.. :tleskam: tve zebri mask je lepsi nez na obrazku..
Power Wagon Trial TRX 4 sport kit
Jeep Nukizer trx 4 sport kit
Axial scx24
Slash 2wd
Tekno 1/10 SCT410.3
LRP S10 Blast TC 2 Subaru Impreza
Traxxas Summit
Fendt 1050 Vario + Sklopka KRAMPE
http://tom60105.rajce.idnes.cz/
ty sponky jeste musim nejak schovat rezervou to vis neni to sranda uchytit kastli aby to nebylo videt ale az to doladim tak to bude ok par prevraceni a treba to budu muset predelat neni to tak pevny jako ten pancir :-D ale Barbore uz se to libi takhle jak to je :OK: :CIAO:
ty bláho, já bych to dělal opačně... na bílou bych dělal proužky černý :-D možná bych je udělal trošku řidší, ale jinak se mě to moc líbí :-) ono i taková ta safari písková jako je na tý jedný z prvních fotek by nevypadala marně :-)
.. hele kucí zebry stranou. Mam dotaz. Utěsnil jsem eletriku do škatulky, na servo jsem se vyprd, na baterku naletoval ty trubičkový konektory (..abych doma bez pájky a bez dalších konektorů zjistil, že mam eště nabíječku :o :o ). Baterka samotná nijak zatěsněná nejni. .. Rozebral jsem nápravy, kde to chytalo lišku jsem očistil, opatlal celkem solidně silikonovou vazelínou.
Vzal jsem to do vody a na 27T motor na plně nabitou 4300 NiMH (no jooo, nymka, na lipo se šetří). Motor s tim nedokázal tak uhánět (dávám za vinu diferákum s vazelínou, počítám, že se to "projede" nebo ne ?), po chvíli začalo škrouchat v diferácích (a to sem dával na skládání pozor, bordel žádnej, utažený vše dobře) nebo v kardanech, poznám prd, i když na tom mam ruku, škube to celý. Buď ten přechod kardan-diff nebo diff.
No ale co hlavně - vpodstatě jsem to tahal na plnej knedlík a potopený po kapotu ve vodě - a jezdilo to 40 minut a nazdar.
A teď mi povězte - prasojízda, prasomotor, větší spotřeba skrz tuhý vazelínový dify, jízda ve vodě (zase víc odpor než po rovince) a co, nějaký to probíjeníčko, když to bylo půl hodiny pod vodou? K tomu relativně náročnej terén na ortech (ty čuprácký výjezdy) = je možný, že tohle všechno mi sebralo víc, než 50% baterky...? Povězte, zkušení, jakej má voda vliv na odběr proudu v mým popsaným případě... He?
no tak průjezd vodou je pro autíčko dost náročnej.... já mám běžně na Ortech baterku Nimh 4000 tak +/- na hodinu... záleží podle kravení. (na 27t motoru)
Dobrý, taks mě uklidnil. Normálně dávala tak dvě a půl hoďky, s 55T motorem tři a půl. Pak mě klucí vzali na Orty a tam mizí teda rychlejc, ale 40 minut mě vyděsilo, tak jestli... nevim ...to nějak neprobíjí nebo co se to to... :oops: Je fakt, že ty Orty jsou náročný, a já ho tou vodou tahal hodně... Se mi líbí, jak to mam zatěsněný, že to pořád jede :o tak to topim, až se zastavuje motor :-D
Hele, to Tvoje CC bych rád viděl, jak to jezdí, co to projede a jakej styl průjezdu terénem je na to třeba mít, koukám po nějaký expedici pro kámoše a CC se mi strašně líbí, že je to takový "maketový" (i když marně v hlavě hledám auto, co má vepředu nezávislý a vzadu tuhou :-D ).