Tak v tom případě Ahoj a všichni tě tu vítáme, nahoď nějaké foto a představu co by si chtěl upravovat. Na sériovém axíku utěsni hlavně elektroniku a zadělej dirky v nápravách ať ti tam nelítá bordel.
Pak si kup závitovku a hliníkovou trubičku, předělej řízení a třílinky na čtyřlinky ;-) Dej do kol závaží a můžeš dlouho jezdit bez úprav :YOP: Ještě přesuň baterii za přední tlumiče jakoby na štorc aby se nedotkla kardanu při podpružení, pomůžeš tím těžišti dolů a hlavně čti a vše se dozvíš a uvidíš na fotkách od zdejších modelářů :FINE:
Wendis mě se třeba po přidání závaží do kol třílink vytrhl z toho kloubku co ho drží (musel jsem vypodložit podložkou) Hlavní je číst a pak se všechno dozví, myslím že je tu dost rad do začátku :YOP:
Mohu-li přidat svůj názor, tak závaží do kol nebrat, pokud se nebudeš věnovat trialu. Pokud chceš ryze expediční auto, tak nechej originál.... Ale to chce si všechno osahat...
A pokud jde o téma 3link versus 4link....do 3linku stačí dát zajišťovací čep, aby nevypadával, tak jak někdo tady psal.... 4link je festovnější....taky se chystám ho dát, ale jak říkám, zatím nemám důvod, a to si myslím, že svoje auta trápím dost... :-D