Díky kluci. Grizzly díky za podrobný vysvětlení a předání Tvých zkušeností. Váhu auta směřuji co nejvíc dolů, protože už tak je vysoké a převážnou část tíhy podvozku ponese přední náprava čímž jsem chtěl zmírnit nepoměr mezi předním a zadním odpružením a křížením. Je to pro mě novej systém zavěšení tlumičů páč ať na mojí bugy je podobnej, nejedná se tam o tuhou nápravu. Těším se na první testy tento víkend na Mrakáči, jestli dorazej kardany od Slicka. :HOPS:
Tak se pak pochlub, jsem zvědav na tvé pocity a funkčnost.
Pro Miru.--to víš, že se to dá doštelovat ,ale při určitých podmínkách, jak jsem psal výše, proto to také dost používají v USA, když se to odladí, tak je to lepší, než klasické zavěšení. Na trialových náklaďákách to doštelovat nejde, proto jsem přešel na systém kroucení celého nosného rámu, ale to je zase úplně jiná věc, nebudeme tady Patovi zasírat vlákno.
Griessl Karel Rc Trial = Mouchod, Liaz 111, Avia Future, Praga V3S RC Crawler = Axial,Bully RC exp. = Toyota-truggy a další ve stavbě RC Dakar = Tatra Jamal
Zajímavé postřehy. Vhodnější by mohlo být toto zavěšení, ale dá se předpokládat, nižší stabilita v prudkém svahu při sjíždění podle výše zmíněných faktů. Ale tam myslím ten nedostatek nebude tak markantní jako v bočních náklonech s Ačkovými tlumiči no né?
Tak to vypadá slibně pánové :HOPS: . Nové kardany od Slicka jsou na cestě, ikdyž ho to stálo zdraví a zítra bych je měl mít na poště, takže budu moct o víkendu testovat na Mrakáči :HOPS: Včera jsem podvozek rozhejbal. Zatím jsem tam šoupnul střídáclé kombo co jsem měl v šuplíku než mi dojde régl z DSYSu a provizorní kardany a byl jsem nadšenej páč jsem s tím mohl blbnout jak z crawlerem. Jízdou proti zdi jsem to postavil na zadní kola do 90%. Opřelo se to o zadní nárazník a stálo v pozoru jak bumpuška v hradní budce. No a pak jsem pomaličku odjel ve stojce od zdi :-D V terénu to nedám, ale vyvážený to je zatím pěkně. Zkoušel jsem taky měkost zadních tlumičů a musím dát grizlymu za pravdu, že s tvrdšíma tlumičema se to chová líp, něž s měkčíma. :-p Náklon je teď luxusní, ale uvidíme jakej bude s boudou a rámem. Takže bouda bude asi bez interiéru kvůli váze a rám jednoduchej což budou pro leeho asi muka 8o
sWiNe píše:Zajímavé postřehy. Vhodnější by mohlo být toto zavěšení, ale dá se předpokládat, nižší stabilita v prudkém svahu při sjíždění podle výše zmíněných faktů. Ale tam myslím ten nedostatek nebude tak markantní jako v bočních náklonech s Ačkovými tlumiči no né?
co mi kradeš fotky? :-I ;-)
tohle zavešení funguje podle mě dobře, já mám auto nastavený tak, že sedí skoro na dorazech a potom se vyvěšuje, dělal jsem ho z důvodu schování tlumičů pod korbu a docela se osvědčilo
Pardon za copyright :-) včera jsem to zkoušel se dvěma různými tlumiči a ani jeden nijak moc nefungoval, tak jsem to vrátil do normálu. Ale to už sem nepatří.
Zase malej progres. :-) Zkrátil jsem rám cca o 8 mm aby se dopředu vešel nárazník a bouda mohla jít níž.
Přišlo nové silné servo co používaj mistři na Moravě :OK:
Díky prasokolům jsem musel fiknout blinkry aby to nedrhlo v prasorejdu. Jelikož má servo 24 zubů na páku a já doteď používal 25 zubové páky musel jsem tam zatím dát páku co přišla se servem, ale vypadá, že bude festovní.
A tady je příprava pro Leeho páteční kouzleníčko :HOPS:
Hmmmm :-p To vypadá teď hodně zajímavě. Ty nájezdové úhly jsou boží a ty blatníčky tomu teď sluší daleko víc. Jsem moc zvědavý jaký jste s Leem vymysleli rám. Hlavně nedělej široký přední nárazník. Max. spodek masky, ať jsou volné kola. Moc ti tento projekt závidím. To bude famózní ruchadlo :hura:
Díky Péťo. Jasně že bude přední nárazník úzkej jinak by o něj drhla kola. Bude širokej na šířku rámu a bude mít oblouk podobnej Tvýmu Honchu :YOP: snad :-p To aby se mohl o něj opřít a vrátit se zpátky na kola. A vzadu něco podobného páč jsem zkoušel doma úhel stoupání a na hladkým povrchu to šlo na 90% a opřelo se to o zadní nárazník a mohl jsem s tím jezdit opatrně po zadní nápravě :-D Uvidím co za dopoledne s Kubčou stihnem. Potřebuji udělat rám s rampou spojenej s nášlapy, přední nárazník a když bude čas tak hrazdu nárazníku spojit s nášlapama příčkama kolem blatníků. 8(
Tak tenhle vehikl sleduju od začátku a moc se mi to líbí,bude to takovej správnej bastard.Přijde mi to pěkně vyvážený.Def je precizní práce,sqělý vychytávky,ale fendry jsem prostě nevydýchal(můj názor).Tady mi zatím nic nevadí a těším se na pokračování :OK:
Ford Bronco 1967 "Dědek" Home made šasi Ford bronco 1973-Špenát EVO III Home made šasi Toyota FJ 40 Home made šasi long zúžené nápravy Axial Mitsubishi Pajero CC-by Mrak v plným tuningu Xray T3 drift Hpi Blitz http://balu67.rajce.idnes.cz/
Díky kluci za komentáře ;-) Mám celkem fofry, tak jsem jen stihl vykytovat nárazník na lak, ale na ten si asi ještě dlouho počkám, páč Lee má před odjezdem na dovču důležitější zakázky, než tu mojí. :TIME: Už jsem i přemýšlel, že koupím kartuši, hořák, dráty, měď, lohnu někde jeden ytong a zkusím podpálit dědovi barák, ale nějak z toho mám strach :-D