tak som sa nechal zlakat aj ja.. tento tyzden som si zaobstaral HPI E10 s karoseriou Silvie S13 Daijira Yoshiharu zacnem sa teda ucit driftovat. Na zaciatok si asi aj objednam D-box no a kedze u mna rtr karoserie nemaju velku sancu, tak som hned objednal Toyotu JZX100, ktora sa da krasne vysperkovat detailami
Hodně štěstí,jen nechápu proč zakládáš nový vlákno,když už tu jedno driftovací je.
Ford Bronco 1967 "Dědek" Home made šasi Ford bronco 1973-Špenát EVO III Home made šasi Toyota FJ 40 Home made šasi long zúžené nápravy Axial Mitsubishi Pajero CC-by Mrak v plným tuningu Xray T3 drift Hpi Blitz http://balu67.rajce.idnes.cz/
To Balu: Tedy musím se flaterica zastat. Vláken o driftu tady je sice asi pět, ale každé někomu patří. Vesměs jsou to představení svého modelu a následná info během ježdění. Tak to tady dělá 99% členů fora.
To flateric: Ta kára je parádní. A ta kastle taky. Hned bych jí neměnil, ale to je na tobě. To gyro bych také zvážil. Myslím, že tjjack má pravdu. Těším se na fotky, videa a další poznatky o modelu :OK: Driftu zdar !!!
No to gyro fakt musim zvazit, kedze origo od hpi stoji takmer 100eur a lacna alternativa na hobbykingu je dost neista investicia. Ktovie ci by to fungovalo s hpickom. Na zaciatok teda bez gyra.
No a karoseria je fakt pekna, na to ze je fabricky polepena, tak to je to fakt pekne spracovane. Podvozok je docela jednoduchy, niektore veci sklamali hned po demontazi karoserie. Hlavne plastovy kardan a poloosi:-( no ale kedze to neberiem moc vazne, skor len ako rozptylenie pri expe, tak to vobec nemienim riesit
Na gyro se vykašli. Naučit se driftovat s převodem 50/50 je hračka. Dobře nastavit auto a jde to samo. Pokud začneš jezdit s gyrem, tak až přideš zajezdit někam mezi driftaře, tak to hlavně nikomu neřikej, že to tam máš. Jinak laciná varianta gyra z HK nekomunikuje 100% s každym servem.Na to pozor.
Jak se naskytne možnost do něčeho nacpat nějakej brutální pohon, tak to tam prostě nacpu, ať se děje co se děje. Prej sem schopnej nacpat krávu do králíka :D
Beru zpět,myslel jsem,že drift je ve freekecu,nevšim jsem si ,že je toho tady víc.To gyro to je driftařský ESP?
Ford Bronco 1967 "Dědek" Home made šasi Ford bronco 1973-Špenát EVO III Home made šasi Toyota FJ 40 Home made šasi long zúžené nápravy Axial Mitsubishi Pajero CC-by Mrak v plným tuningu Xray T3 drift Hpi Blitz http://balu67.rajce.idnes.cz/
Tak to si můžeš zahrát a nastavit na Pcčku, playstationu nebo xboxu, na to je přeci zbytečné si kupovat rcčko :-D Větší volovinu jsem fakt dlouho neviděl, co z toho pak člověk má když to vlastně neumí a dělá to za něj nějaký nesmysl? Jinak ta kastle je suprově zpracovaná :FINE:
Gyro mám jedno doma. Zkoušel sem to s nim a štve mě jak mě to pořád hrabe do řízení.
Mimo to, když koukám na to video, tak ty první s vypnutym gyrem, jsou takový, že prostě vezme za volant a nesmyslně, nekontrolovatelně a prudce to auto přetočí. A když pak sleduju jak jezdí se zapnutym gyrem, tak uplně stejně a troufnu si říct, že i líp se dá jezdit po pár hodinách trénování i bez gyra.
Jak se naskytne možnost do něčeho nacpat nějakej brutální pohon, tak to tam prostě nacpu, ať se děje co se děje. Prej sem schopnej nacpat krávu do králíka :D
a teď k tomu DBoxu, vykašli se na něj, koukni na tohle video http://www.youtube.com/watch?v=6aWsmdDQGgo a radši si místo toho DBoxu kup terčíky na zem a zajeď si nějak kde je pěkný povrch a trénuj. Věř že tohle začínání od těch jednoduchých věci tě naučí hodně. Já taky takhle trénoval.
Kdyz uz se tu mluvi o tom gyru, celkem by me zajimalo, jestli nekdo zkousel pouzit klasicky gyro z vrtulniku. On ten dbox stejne vypada (asi i je) jako jednoduchy gyro od futaby, ale otazka je jak reaguje (jiny SW ?). Kdyby se totiz pouzilo kvalitni gyro z heli (coz snad je v principu to samy) mohlo by to prinest lepsi vysledky i moznosti nastaveni.
Ja teda drift nejezdim, ale spis by me to zajimalo jak to s tim je. Treba misto dboxu pouzit GY401 ??
EDIT: trochu sem googlil a prej to de, dokonce kazdy slusny heli gyro bude lepsi nez dbox, jak sem psal ten dbox je nejjednodussi stara futaba.