Myslím si že to nepomůže. Teď jsem to šel zkusit do pokoje a to borcení mi přijde stejné, možná o něco menší, ale výsledek asi stejný. Zítra dám vědět, co to bude dělat za jízdy. Já už nad tím taky přemýšlel. Ten molitan je široký 40mm a hrozně by mě lákalo vyzkoušet 50mm. To si myslím, že by už pomoct mohlo. Každopádně je to podhuštění teď fakt supr. Tenkrát, než jsem přidal vrstvu molitanu, tak to vypadalo, jak kdyby byli všechny kola píchlé. Jenže ta vrstva se nahrnula časem do jednoho místa a tam byla guma úplně tvrdá. Ale díky tomu jsem si poprvé vyzkoušel, že ty výřezy v molitanech asi opravdu fungujou. Když jsem hrabal do kopce na nějakých kamenech, tak jak se ta guma dostala tím tvrdým místem na kamen, tak se to jakoby zapřelo o plošku kamene a nadhodilo se. Vyjíždělo to teda ukrutný věci :lol: V prokluzování kol, to hrozně poskakovalo, ale jelo. Je to vidět i v pár záběrech posledního videa
http://www.youtube.com/watch?v=54pgtBHnajo. Tak jsem teď vyzkoušel udělat malé zuby do tohohle molitanu a zítra uvidím. Zajímavé je že Boggery se tolik nebortí a tam mám původní vložky a nic víc.
Jinak mám teď auto asi 4,8kg. Víc jsem odebrat nedokázal a rozhodl jsem se že ani nechci. V Plzni jsem na závod interiér nevyndal a ani vyndavat nebudu. Až na vetší boční sesuvy, díky váze, jezdí parádně a je to hroznej nezmar. A mezi branky se s tím dá naučit :lol: Co jsem vyříznul okénka, tak se mi hrozně líbí na to koukat. Jak je čistej pohled do kabiny. Kastly už mám tak odrbanou, že tam nebylo vidět. Zítra dám foto v pořádném náklonu :evil: :lol: