Tak koukám že je tu víc motorkářů. I já jsem se vrhl na motorky a jelikož mi je zatím jen 16 tak jsem začal od 125ccm. Volba padla na starší, ale zachovalou Hondu NSR125R.
jooooooo chlapče NSR, to je raketa. Nejede úplně brutálně jako Mito, zase na druhou stranu to po každý vyjížďce muselo na ponk a zgenerálkovat :-D .
Kolikpak máš koníků, cca? 35? 30? tenhle motor znám, měl jsem chvíli takovou očesanou verzi, kolega předemnou to zahodil :-D tak pak zahodil i plasty a byl to takovej divokej naháč. Ale fakt jenom chvilku, nebylo to v dobrým stavu, zase to šlo pryč a pak jsem jako mladíček takový brko už neměl, MZ 150 nešahala no zdaleka ani po kotníky... Mazal jsem Castrolem TTS, co používáš za olej? Je třeba hlídat a mít dobře seřízenej oilmaster nebo se na něj vyprdnout a ředit postaru do nádrže (jak jsem dělal já u všech 2taktů, nikdy jsem tomu nevěřil)
Popravdě zatím jsme spolu jen chvíli, takže zatím jsou tam náplně od předchozího majitele. Lil tam olej do 2T od Shellu, mě kluci doporučovali od Repsolu že je taky vpohodě takže se uvidí. Jinak je údajně otevřená na nějakejch cca 23kw.
:lol: :lol: :lol: ...to já tam mám pouzdro už dobrejch deset let.... :lol: ...pouzdro...pod trikem... :lol:...neboj na to si zvykneš a vůbec ti to za chvilku nepříde..... 8)
Ou, další do party ! :P Super, KTMo, hmm ... Ikdyž, jak na to koukám, tak na mě asi až dost "plastů" ...
Endura, to já prostě žeru. Hele, jak to jezdí ? Já pokukoval i po "Africe" ale nakonec jsem šel po lehčím, líp ovladatelným stroji. Já totiž nenajíždím až takový dálky, takže kratší výlety a "cestovní" endurko je tak na vejlet do Romale ... :lol:
Tak je to ADVENTURE, tak to má velkou nádrž a masku. Jinak je to vlastně klasický enduro,jen stačí vyměnit masku s nádrží. Jezdí to parádně. Výkon je slušnej na těch 160 kg. Jasně R1ka to není....ach to byla motka :hura: Má to WP podvozek, takže velký zdvihy a super svezení v terénu... Měl jsem většinou supersporty nebo silniční cestovní ....ale když to porovnám.....
Tak třeba XT660 mě nesedla vůbec. Měl jsem z ní pocit ,že je strašně těžká a neohrabaná....do terénu se absolutně nehodí...ten kdo dal ty svody vejfuků pod motor...to byla ale hlava pomazaná :-(
XT600E je sice spolehlivá a jednoduchá, ale je to zase lenochod.
Pak jsem měl ještě pár italů a potom BMW. To BMW bylo F650gs Dakar. Skvělá motka...nízké těžiště, jela parádně a vybrace velice malé, spotřeba 4-5litrů a velice příjemná na ovládání. Jen ten podvozek v těžším terénu moc nestíhal.
Tohle vše mi splnila KTM LC4 Adventure...jediné věci v čem je horší jsou vybrace od motoru a trochu náročnější na servis. No Afru bych nechtěl....na mě málo výkonu a moc váhy. Mám raději jednobuch...je takovej víc hravej na vyblbnutí a dojet někam dál se na něm dá při troše snahy taky.
Jeep Wrangler JK - SCX10 - Toyota Tundra - SCX10 - (v depozitu) / Spektrum 2.4Gh -->FOTOKUKUČ<--
Tady jsem nahrál jedno krátký video, jak je to s kick startem u DRa ... Už jsem se s tím vcelku zžil. Chce to jen správnej grif, kdy jde o správnej švih.
nivak píše:ještě že existuje el. startování.... :D
To si piš. Ono to většinou chcípne někde v terénu a ve svahu nebo ve sračkách, když to člověk nejmín potřebuje. :-D A pak to nakopnout je maso, když toho má člověk plný kecky nebo boty od bahna ;-) To jsou situace,kdy člověk ocení startér :FINE:
Jeep Wrangler JK - SCX10 - Toyota Tundra - SCX10 - (v depozitu) / Spektrum 2.4Gh -->FOTOKUKUČ<--