Všechny verze kromě ESE mají planetovej diferenciál.Pokud ho chceš nastavovat tak musíš měnit hustotu oleje v něm to je jediná nevýhoda. Ale jinak je neprůstřelnej. Zatímco verze ESE má kuličkový diferenciál kterej je uplně nahovno. Pokud tedy nechceš používat hodně slabej motor ,ale proč by sis potom kupoval SCčko :D. Momentálně funkční verze co neprokluzuje a zatím se nepovoluje má místo původních keramický kuliček klasiku ocel a šroub skrz nastavující svornost je na každe straně podložen axiálním ložiskem tím pádem se nepovoluje. Na straně matky je jen váleček se závitem a zářez pro plochej šroubovák. S původní verzí matky by to druhé axiální ložisko nemělo význam.
Ale ve zkratce pokud chceš jezdit a prasit tak je planetovej diferenciál to pravé ořechové. Pokud se chceš bát kde se ti auto zastaví a motor pojede na prázdno zvol kuličkový diff.