Povodneho MEXa najdete tu odkaz MEX jeep

Zaklad tvorilo nove SCX10 s ripsaw pneumatikami.(povodne SCX10-flatIrony)
Zacalo teda prisposobovanie karoserie a vymyslanie novych uchytov.
Nakolko som chcel vyuzit narazniky ktore su dodavane k SCX,bolo treba pristupit par zmenam.
Zadny naraznik musel ist dole.nahradil ho totiz SCX naraznik s okami.
Znovu som na Jeep pripevnil rezervu(jednoznacne sa to na to auto ziada)a drziak rezervy z vnutornej strany kufra sluzi na upevnenie karoserie o podovozok.
diery za prednymi blatnikmi som zachoval a tvrdym spajkovanim vyrobil nove upevnovacie matice,do ktorych sa povodne skrutky nasrobuju.
Pri osadzani predneho narazniku som chcel zachovat povodny system axialu.
Teda plastovu priecku v ktorej je naraznik osadeny.
Bohuzial,chassi SCX10je o 3cm kratsi,ako karoseria jeepJK.
Takze -zohnat odrezky z axial ramu.nakolko je ram ocelovy,tak sa da vyborne tvrdospajkovat striebrom.
prikladam video
http://www.youtube.com/watch?v=mETHlmJb6Tk
Nakoniec sa to uspesne podarilo a naraznik sa mohol osadit do originalnych axial uchytov.

dalsie fotky z garaze tu
http://tekthorin.rajce.idnes.cz/jeepJK_SCX10
Uz ma za sebou aj testovania v terene.
A musim povedat,ze tie pneumatiky Ripsaw sa Axialu vydarili.
Nadherne makke,sneh sa z nich lahko odvaloval-vyborna samocistiaca schopnost.


par videii s novym podvozkom-
http://www.youtube.com/watch?v=6H62cXRys44
http://www.youtube.com/watch?v=oOHwoJmHXeg&feature=related[url][/url]
Zatial tam je 45T motor a 15z pastorok.
Uz mam ale nachystany 27T motor.