mrak03 píše:no jako třeba ty linky, převodovka která je i rozvodovka a pak rozvodovka
tloušťku šasí chápu ale z boku by se dalo ubrat(nebo navejšku, podle úhlu pohledu), nášlapy,
s tvejma možnostma by se přece daly dělat i víc scale šáska nééé
Teď zase nechápu já, co je s linkama a proč ti vadí převodovka, která může být i rozvodovka?
To že může být převodovka i rozvodovka, je přeci k dobru, ale je primárně určena jako převodovka spolu s kombinací s rozvodovkou, ať už MSR-01, nebo 02.
Rám není nafocen zrovna nejlépe, tak může vzniknout dojem, že je až moc masivní, ale není, já bych řekl, že tomu sluší. Jeho jisté předimenzování má svůj záměr a tím jsou další možnosti jeho úprav. Kde nic není, ani smrt nebere :-D ale tady ještě jsou možnosti, kde vrtat a odebírat.
Hele, to je na vkusu každého soudruha, počkej, až to bude komplet, včetně kastle a uvidíš ;-)
TT, TLT, CC-01 Pajero, CB-MB Actros, TXT-Tarantule, T813TP6x6, T816Morpho, SCX10 atd.