Díky. Bahno jsem hledal dlouho a nakonec jsem si užil do sytosti.Jen to bláto bylo agersivní a nebyla možnost na noc promazat, tak jsem mazal druhý den a skoro všude už byla liška. I na kardanech, tak jsem 2 hodiny rozebíral a promazával.
Dnes mi to zas nedalo a vyrobil jsem jiný držák na tu kladku, protože se mi nelíbilo, že při sundavání se to dost prohýbalo,zvětšovali se oka a celkově to bylo takové rozviklané. Tak jsem odmontoval kabinu, abych se dostal na celý rám a když už byl rám sundaný, řekl jsem si že udělám rovnou i nádrž, protože ta stará byla dělaná kdysi, když jsem si ještě nehrál s detajlama a hlavně to bylo z 1mm železného plechu a vytlačovala spodní rám.
Proběhl váhový upgrade s 0,5 hliníkového plechu a na přesný rozměr a sešroubovaná 2mm šroubky, jako interiér. Vedle jsem dal fotku staré nádrže FUJ! :lol:

Držák kladky jsem vyměnil místo plechu z konzervy 1mm plechem železným a omotal jsem to natrvrdo kolem rámu. Připravil jsem si smršťovačku dopředu a to tím, že jsem jí nasadil na matičku a nahřál, aby se ohli lemy kolem matičky, aby nedošlo časem k její vytažení.Vzadu schne nastříkaná nádrž.

Lak na nádrži schnul pomalu a já chvátal ven, tak jsem tomu pomohl horkovzdušnou pistolí a to byl panečku fofr :-D Tady jsou výsledné fotky z dnešní projížky. Jo auto mi šlo na bok a kutálelo se asi 30m a já ho nemohl chytit. Jednou narazilo spodním pancířem do stromu, odrazilo se a zas se kutálelo dolů. To byly nervy, ale už je tak předimenzované, že se vůbec nic nezničilo. :roll:

