Já mám s krytem,bez mazání a popravdě bych se bál to namazat.Pokud se na to nalepí písek,asi by to nadělalo časem paseku. Zrovna jsem tu zubovou vůli řešil,tak jsem ji nastavil tak nějak akorát.Pokud si pamatuji dobře ze školy,malá vůle-velké opotřebení,velká vůle-riziko očesání zubů.Je to tak nějak?
U závodních on roadů se nastavuje vůle pomocí tenšího igelitového pytlíku a ta vůle je akorát. Používám to i u axiku. Jinak sem tam stříknu kola silikonovým sprejem. Časem to ale stejne začne kvičet. Taky nemám kryt zatím
Napadá mě taky, zda fakt netlačíš pastorek hodně ke spuru. Ono i když to budeš dělat s papírkem, tak stejně nesmíš na ten spurs tolik zatlačit. Osobně u mě i když je přeložiskováno, tak je tam stejně nepatrná vůle a kdybych hodně pastorkem přitlačil, tak se spurs lehce vychýlí z osy. Kryt taky nemám a ani bych ho nechtěl a mazat si to nedovedu vůbec představit. První louže a bylo by to obalené akorát bordelem. Naopak jsem to při nechtěném zamazání vazelínou, nebo sříknutí WD40, čistil štetečkem a ředidlem, aby to nebylo ani trochu mastné. Já nastavuju od oka, stylem, že to prostě přišoupnu, dotáhnu skoro na doraz, ale aby se s motorem dalo ještě šoupat a nechám tam malou vůli v místě kde má zub největší úvrať ke spuru.
... souhlas s NEmazanim. nekde jsem si tu precetl ze se to maze a hned po prvni vyjizdce (a to na tom vozim ten kryt) jsem to zoubek po zoubku hodinu cistil abych o spur neprisel. na benzinaku jsem mel na plate uchycenej spur vedle nez motor a pri stelovani se musela trefit i rovina (tady je nastesti dana - je to na jednom kusu) a delal jsem to taky cigaretovym papirkem - projel jsem ho zubama a kdyz se neprocvak tak ok. Axika steluju jako PitaW :-) baj voko
Dobry vecer panove a damy dneska po mensim velkem vyletu se mi rozpadl kardan zadni tak byla zabava dojet jen na predni nahon :) poradite mi nejaky dobrej obchudek na nahradni dily na axika?? ceskej krom MZ-Racing ??? predem diky :)