radenie 1 alebo 2 rychlostneho stupna a zapinanie uzavierok diferencialov.
![Obrázek](http://img15.rajce.idnes.cz/d1502/9/9204/9204417_0eb8cd957a5f0b3bb814c9c5abcf6969/images/DSCN1545.jpg?ver=2)
Ozubene kolesa maju dost jemne ozubenie - maly modul, len dufam, ze sa to negativne neprejavi na zivotnosti.
![Obrázek](http://img15.rajce.idnes.cz/d1502/9/9204/9204417_0eb8cd957a5f0b3bb814c9c5abcf6969/images/DSCN1564.jpg?ver=2)
Cinania sa opat nezapreli :-(
Po zlozeni prevodovky nesadol zadny kryt prevodovky- chybal asi 1mm.
![Obrázek](http://img15.rajce.idnes.cz/d1502/9/9204/9204417_0eb8cd957a5f0b3bb814c9c5abcf6969/images/DSCN1552.jpg?ver=2)
Mozno pribalili nespravne lozisko-5x14x5 namiesto 5x14x4, alebo je zapustenie pre lozisko plytke, alebo je zapich pre segerku o ktoru sa opiera lozisko posunuty....
Casom nahradim lozisko spravnym, zatial som odstranil segerku a vysustruzil z mosadze distancne puzdro, aby hriadel nemal v prevodovke axialny posuv.
Pod chladic stlaceneho vzduchu na vrchu motora by sa mohol zmestit maly ventilator na chladenie motora, alebo dalsia moznost sfunkcnit atrapu motoroveho ventilatora.
![Obrázek](http://img15.rajce.idnes.cz/d1502/9/9204/9204417_0eb8cd957a5f0b3bb814c9c5abcf6969/images/DSCN1544.jpg?ver=2)