MikeP-dobrej nápad :OK: Tak tady se to bude hromadit. Ten spur je hodně zajímavej. Skoro to vypadá, jak kdyby měl na sobě vrstvičku čehosi a ani jsem nevěděl, že ten výstup z převodovky je dutý. Já mám kupodivu stále původní. Je lehce nakroucený, ale drží.
Tak to je super nápad. Tady určitě zapadá smurfovo servo, to je dost raritka. Já už toho zrušil taky dost, ale nafocené nemám. Nějaké klasiky jako zuby v převodovce, duté výstupy, nějaká těhlice nebo céčko, věčně rozlámané piny v CVD poloosách, spury a pastorky od tamiye klasika, nic co by stálo za řeč.
Vyfocený mám akorát kardánek
A docela zajímavý byl stav kastle Delty na TTčku, které mi dal tata. Jezdili s chlapama po STK na hale a tam ta kastle zažila středověk, v plné rychlosti rána do brzdových válců nebo skok do kanálu nebyl výjimkou ... :lol:
Myslím, že Aviaro a hajzlteam tady k tomu taky budou mít co říct :mrgreen:
ale třeba já patřím taky k hajzlteamu a krom lousklejch polovos v cécéčku a vylouskaný boudě na holidajce toho moc neničím :OK: :mrgreen: , to bude asi tím že jezdím slušně :-D
mrak03 píše:ale třeba já patřím taky k hajzlteamu a krom lousklejch polovos v cécéčku a vylouskaný boudě na holidajce toho moc neničím :OK: :mrgreen: , to bude asi tím že jezdím slušně :-D
Buďto slušně nebo málo :lol:
Tak já mám na svědomí asi jen klasiku, origo axial kardany asi 4x, 10 serv z toho jen jedno utopený, zbytek prostě umřel a před časem mě opustil(pod vodou) Novak rooster crawler.
A zajímavé tento motor dodnes jezdí a i spotřeba je jako na novým
,,Dělání, dělání to nám hrůzu nahání" ------------------------------------------------- RC OFFROAD KLUB PLZEŇ http://www.rcoffroadplzen.4fan.cz/
Jedna z mála závad co mě potkala,shodou okolností v Mrakáči při trialu 8)
Takhle jsem to vyztužil a od té doby byl klid A ještě jsem zkoušel Mike Thompsny 2,2 bez vložky a takhle to dopadlo
Jinak pár těhlic,céček a teď v krátké době druhý servo Hitec HS-7954 SH Digital což nasere bo stojí 1800,čekám na vyřízení reklamace.
Ford Bronco 1967 "Dědek" Home made šasi Ford bronco 1973-Špenát EVO III Home made šasi Toyota FJ 40 Home made šasi long zúžené nápravy Axial Mitsubishi Pajero CC-by Mrak v plným tuningu Xray T3 drift Hpi Blitz http://balu67.rajce.idnes.cz/
Při běžným ježdění přestalo točit na jednu stranu a na vrchním plastovým krytu se objevila spečená boule.Předchozí kus mi totálně vyhořel v Mrakáči bez zátěže auto stálo najednou se kola stočila na stanu a jenom se zakouřilo.Tenkrát jsem to neřešil bo už toho mělo celkem dost za sebou ,ale to druhý bylo asi dva měsíce starý.Včera V DMR 7 hodinovej maraton s náhradním slabším vodotěsným Hitecem a bez problémů.Zkusil jsem objednat z Hobbykingu dva kousky po 700 stovkách jedno 30 a druhý 24kg tak su zvědavej.
Ford Bronco 1967 "Dědek" Home made šasi Ford bronco 1973-Špenát EVO III Home made šasi Toyota FJ 40 Home made šasi long zúžené nápravy Axial Mitsubishi Pajero CC-by Mrak v plným tuningu Xray T3 drift Hpi Blitz http://balu67.rajce.idnes.cz/
Sem prave cet na rccrawleru, ze tu 7954 moc nedoporucovali a lepsi varianta je prej 7950. Nebo 7955, která prej jede i na 7,2V i když to není ve specifikacích.
No ono je taky na 7,4V,proto jsem ho bral v trialu opřenej o jedno kolo a točilo.
Ford Bronco 1967 "Dědek" Home made šasi Ford bronco 1973-Špenát EVO III Home made šasi Toyota FJ 40 Home made šasi long zúžené nápravy Axial Mitsubishi Pajero CC-by Mrak v plným tuningu Xray T3 drift Hpi Blitz http://balu67.rajce.idnes.cz/
tak tohle téma se mi vážně líbí a myslím, že do něj se svojí troškou mohu směle přispět ... :lol: :twisted:
Když nad tím tak přemýšlím, tak v mém případě by bylo určitě jednodušší vypsat to, co jsem nezničil, čehož je fakt pomálu ?! Vlastně asi jen původní Notyra, ty mi drží už třetí rok a to se s nima ne*eru ani v nejmenším ... Silný motory, těžký kola a auta všeobecně a drží.
Jinak asi takhle ... K.O.
* Axial převodovky (asi 5 kusů - soukolí + vývody, spury i pastorky ... ) - vcelku běžná věc * Axial nápravy (POZOR - jen jedny převody v přední ose a to na trial cheeru při prasení - ty jsou bytelný !) - za to ulámaný "C"éčka, těhlice (i ALU), kloubky - linky a nebo rozlámaný tří resp. čtyř linky - vcelku běžná věc , i prasklej obal osy už proběhnul ... * ložiska - spotřební materiál, taky jich už pár desítek bylo ... * Axial kardany - no, pár jich ze začátku bylo, ale vcelku rychle jsem pochopil, že "tudy cesta vážně nevede" ... * Axial šáska - nejedno do vrtule, zlámaný "šavle" nad servem apod. * disky - prasklej jeden plasťák, jinak vcelku nic * gumy - otrhaný a děravý Flaty a Badlandy ... * tlumiče - zohejbaný a vyteklý "pigibegy" ... * serva - těch bylo tak 15 - 20 kusů, většina utopený ( :lol: ) a to i "waterproof" ale není problém rozlámat převody u 32 kg Hiteca ... * motory - no, tak to asi ani nespočítám, odhad cca 25 - 30 kusů (utopený, spálený) ... ( :lol: ) ... * régly - asi 4 kusy D-sysů - spáleno, utopeno a jeden Novak Rooster crawler - krásně si zaplápolal plamínkem ... * kastle - pár lexanek na hadry, ABSky vcelku drží (až na LR DIII - ta není moc HD) - ABS = skejl ježdění, tak asi proto ... * baterky - pár Li-polek už zařvalo, asi se nerady koupou ?! ...
Myslím si, že samý běžný spotřební věci ... :mrgreen:
Tobě Lubo ten 29kg Hitec drží?Nebo už se taky odebral do věčnejch lovišť?
Ford Bronco 1967 "Dědek" Home made šasi Ford bronco 1973-Špenát EVO III Home made šasi Toyota FJ 40 Home made šasi long zúžené nápravy Axial Mitsubishi Pajero CC-by Mrak v plným tuningu Xray T3 drift Hpi Blitz http://balu67.rajce.idnes.cz/