Původní konfigurace podvozku:

Problémeček byl kromě personu ještě v tom, že linky byly uchycené přímo do převodovky a jeden závit pro šroub byl lehce vyviklaný. Nějak se mi nelíbilo to uchycení přímo do převodovky, né že by to něčemu vadilo, jen se mi to prostě nelíbilo :P A tak jsem předělal uchycení linků na rám, lehce je zkrátil a lehce zkrátil i rozvor.
Také jsem chtěl předělat uchycení karoserie (protože největší změna bude na karoserii). No a pak jsem si řekl, že si udělám "pevnostní nárazník". A když teda pevnostní, tak z plechu, žádné falešné soby. Nebo plasty...

Ani nepamatuju kdy jsem kreslil naposledy... Vyřezat to z plechu bylo samozřejmě pracnější než to nechat vypálit laserem, ale výsledek je dost podobný (když si dá člověk záležet víc než já :| )

Po naohýbání to začíná mít tvar a kupodivu jsem se i trefil...

Svařeno a nahrubo zabroušeno. A také už je jasné, k čemu jsou ty velké díry :wink:

Držáky. Nárazník bude přišroubován čtyřmi šrouby k rámu.

No a nakonec držáky na oka... A tím jsem s nárazníkem hotov. Ještě trochu vytmelit a nastříkat. Je to z 0,8mm plechu, tak by nárazník měl být dostatečně bytelný 8)

Další změnou jsou pneumatiky. Mud Slingery sice fungují dobře, ale nejsou to pneumatiky na expediční auto, chtěl jsem něco více "scale"...
