apaccer píše:Ahoj a děkuji za informaci!
Jsem čerstvě majitelem modelu E-REVO 1/16 Brushless a už teď vím, že u jednoho modelu určitě nezůstanu. Navíc si chci do budoucna postavit i své vlastní expediční auto, kde si budu muset nějaké to lepší rádio stejně koupit a rozhodl jsem se právě pro tuto kombinaci, pro kladné hodnocení majitelů a poměrem výkon/cena. Myslím, že to není špatné řešení a že touto kombinací neudělám chybu. Ale proč mě to v tuto chvíli zajímá, když tuto RC soupravu ještě nutně nepotřebuji je to, že bych jí už chtěl používat právě i u modelu E-REVO místo té stávající. Jsem majitelem tohoto posledního modelu (http://www.rc-store.cz/2951/tra7107-tra ... 71074.html) a o dosah s uschovanou anténou pod karosérií se zajímám proto, protože kdysi dělal Traxass E-REVO s dlouhým prutem nad karosérií. Poté pravděpodobně vybavil tyto modely lepším vysílačem i přijímačem a anténu zkrátil na minimum a pěkně se vlezla pod karoserii a dosah byl v pohodě. Na nejnovějších modelech se ale Traxass asi rozhodl něco ušetřit a tak se zase vrátil asi k horšímu jak k vysílači, tak i k přijímači a opět prut antény vystrčil hodně vysoko nad model, což je hodně nepohodlné a to jak na přepravu, tak vzhledově a nakonec i k případnému poškození antény, když jde auto přes boudu. Po uschování této dlouhé antény pod karosérii je dosah hodně mizerný a anténa tak musela opět ven, aby se tak předešlo případné ztrátě signálu. Nejsem jediný, kdo to řeší a koho to štve a to nejen na českých, ale i zahraničních fórech. Proto mě to zajímá, jestli je to dobré řešení, když si do budoucna chci stejně DX3C koupit. Nemáte někdo již s tímto podobným problémem zkušenost?
Díky za jakoukoliv informaci!
PALI píše:apaccer píše:Ahoj a děkuji za informaci!
Jsem čerstvě majitelem modelu E-REVO 1/16 Brushless a už teď vím, že u jednoho modelu určitě nezůstanu. Navíc si chci do budoucna postavit i své vlastní expediční auto, kde si budu muset nějaké to lepší rádio stejně koupit a rozhodl jsem se právě pro tuto kombinaci, pro kladné hodnocení majitelů a poměrem výkon/cena. Myslím, že to není špatné řešení a že touto kombinací neudělám chybu. Ale proč mě to v tuto chvíli zajímá, když tuto RC soupravu ještě nutně nepotřebuji je to, že bych jí už chtěl používat právě i u modelu E-REVO místo té stávající. Jsem majitelem tohoto posledního modelu (http://www.rc-store.cz/2951/tra7107-tra ... 71074.html) a o dosah s uschovanou anténou pod karosérií se zajímám proto, protože kdysi dělal Traxass E-REVO s dlouhým prutem nad karosérií. Poté pravděpodobně vybavil tyto modely lepším vysílačem i přijímačem a anténu zkrátil na minimum a pěkně se vlezla pod karoserii a dosah byl v pohodě. Na nejnovějších modelech se ale Traxass asi rozhodl něco ušetřit a tak se zase vrátil asi k horšímu jak k vysílači, tak i k přijímači a opět prut antény vystrčil hodně vysoko nad model, což je hodně nepohodlné a to jak na přepravu, tak vzhledově a nakonec i k případnému poškození antény, když jde auto přes boudu. Po uschování této dlouhé antény pod karosérii je dosah hodně mizerný a anténa tak musela opět ven, aby se tak předešlo případné ztrátě signálu. Nejsem jediný, kdo to řeší a koho to štve a to nejen na českých, ale i zahraničních fórech. Proto mě to zajímá, jestli je to dobré řešení, když si do budoucna chci stejně DX3C koupit. Nemáte někdo již s tímto podobným problémem zkušenost?
Díky za jakoukoliv informaci!
pokud budeš používat 2.4GHz což tahle vysílačka splňuje budeš mít vždycky krátkou anténu, jen si dej pozor na přijímač, originální je na technologii DSM1 což znamená že ti při větším počtu aut (expedice) bude rušit a vypadávat signál. (vlastní zkušenost) doporučuji přikoupit kompatibilní přijímač Orange DSM2 z číny