Hezky pěkně :YOP: Strašně se mi líbí čistá a precizní práce což tato Tvoje stavba je od začátku. Ty nášlapy jsou jednoduše nádherný a za pár kaček. Upřímně tleskám. :hura:
Díky. Těší mě, když se někomu aspoň trochu líbí něco z mého snažení. Potom mě další práce víc baví. Ale upřímně - do preciznosti mám ještě daleko a ve srovnání s Tebou ani nemluvě. Tak například doposud jsem PSH lepil lepidlem AGAMA. Nyní (krabičku na elektroniku) jsem lepil Lepidlem CONTACTA PROFESIONAL (před časem mi toto lepidlo poradil Wendis, čímž mu tímto opětovně děkuji :OK: ) a zjistil jsem, že toto lepidlo nejen že lépe drží, ale je i agresivnější a leptá víc než AGAMA. Proto je ta krabička víc "upatlaná", než se naučím s novým lepidlem lepit. Jinak ty nášlapy se mi taky líbí a to dokonce víc než jsem si původně myslel jak budou vypadat. Sám jsem sebe překvapil, vlastně ony nášlapy mě překvapily. :-D
Začal jsem dělat krabičku na vypínače - fota zde: http://idinek.rajce.idnes.cz/Landrover_Defender . Nemůžu se ale rozhodnout, kam ji umístit. Jsou dvě možnosti. První - za zadní nárazník, přidělat jí zespodu na krabičku s elektronikou, nebo za druhé - za přední nárazník - viz fota níže. Varianta vzadu se mi vzhledově líbí víc, ale u varianty vpředu jsou vypínače víc kryté, lépe řečeno zcela kryté a nemůže žádná nesrovnalost v terénu o ně zadrhnout. Co byste mi doporučili?
Jelikož mám pouze 3 kanálonou soupravu :sad: a třetí kanál obsadil naviják, tak ostatní řeším vypínačema: 1x regulátor 1x přední a koncová světla 1x světelná rampa (zatím ji nemám, ale stoprocentně bude)
Pokud byste někdo měl nějaký jiný nápad jak a co zapínat, pak rychle sem s ním :MORE: než začnu pájet a abych to nemusel předělávat ;-) . DĚKUJI
idinek píše:Jelikož mám pouze 3 kanálonou soupravu :sad: a třetí kanál obsadil naviják, tak ostatní řeším vypínačema: 1x regulátor 1x přední a koncová světla 1x světelná rampa (zatím ji nemám, ale stoprocentně bude)
Pokud byste někdo měl nějaký jiný nápad jak a co zapínat, pak rychle sem s ním :MORE: než začnu pájet a abych to nemusel předělávat ;-) . DĚKUJI
Ano, tento spínač je dle mého názoru celkem dobrý a abych pravdu napsal, už jsem po něm taky pokukoval. Ale ..... Návod jsem několikrát prostudoval a buďto jsem na to nepřišel, nebo tento spínač nemá mnou požadovanou funkci - světla a rampu zapnout a vypnout nezávisle na sobě. Při použití DSS2 by světla musela být napájena přímo z přijímače, pak by byla spínaná rampa, ale to by světla svítila stále a nešlo by s autem jezdit bez vypnutých světel - jedině na ně udělat zvláštní vypínač, ale to už tam můžu nechat ty tři co tam mám nyní. Navíc funkci blikačů bych nevyužil, protože se mi nelíbí, když se při jízdě v zatáčce blinkry zapínají. Ještě mě napadlo dát přepínač na naviják, aby třetí kanál spínal střídavě buďto naviják, nebo světelnou rampu. Vlastně by spínal světelnou rampu a v případě potřeby navijáku by se musel přepínač přepnout. Pak bych spínač DSS2 mohl použít. Ale musel bych ještě vyrobit elektronický spínač, který by při signálu z třetího kanálu soupravy pro rozsvícení rampy zůstal trvale sepnutý a při dalším signálu se vypnul. Teď nevím, jestli jsem to napsal tak, aby z toho vůbec někdo pochopil to, co jsem chtěl vyjádřit a zda v mém uvažování nejsou nějaké nesmysly. :-p :-p :-p Asi zatím ponechám první variantu se třema vypínačema a časem až nebudu mít co dělat :-D tak něco vymyslet :-) Jinak Patte děkuji za typ a snahu pomoci ;-)
Nakonec jsem se rozhodl pro variantu umístění vypínačů vepředu. Dokončil jsem víčko krabičky vypínačů a krabičku připevnil k podvozku - viz foto zde: http://idinek.rajce.idnes.cz/Landrover_Defender . (Na fotce zespoda je vidět nedovřené víčko. Již jsem to napravil. :YOP: ) . Upevnění vypínačů je sice netradiční a možná někomu přijde "humpolácké", ale je funkční, vypínače jsou dobře kryté a hlavně je k nim velmi dobrý přístup. Tak mě za tu práci snad moc nebudete kamenovat. :-) No a někdo si i může myslet, že je to chladič motoru. :-D :-D Nyní se už můžu pustit do pájení a rozvodu autoelektriky. Fota na ukázku:
Dobrá připomínka. Ale myslím, že by se to stát nemělo, protože konce páček vypínačů jsou nad úrovní spodku nárazníku a postranic rámu a pokud najedu na kámen, pak nárazník auto nadzvedne a k vypínačům by se terén teoreticky neměl dostat. Ono to z těch fotek není tak vidět. I když terén je nevyzpytatelný a nějaký ten karambol nevylučuji. :sad:
To je super. Paráda. :hura: Tlačítkové vypínače - to mě vůbec nenapadlo. I když se domnívám, že by k ulomení vypínačů nemělo dojít, tak jsi mi nasadil brouka do hlavy. A to velkýho. :-p Takže příští týden zajdu do obchodu podívat se, co tam za tlačítkové vypínače mají a zřejmě dojde na výměnu. To se mi líbí. Dík za nápad. :OK: