může mi někdo znalý věci říct, co se tam snaží ilustrovat při porovnání Tatry s V3S, s těma latěma? Resp. co je vlastně lepší? Přijde mi že ta V3S se sice kroutí jak had, ale zase má pořád v záběru všechny kola. Tatra si drží rovinu, ale zase jí zůstává viset kolo...
late sou tam jen kvuli tedemstraci krouceni podvozku coz je podstatny kdyz vezes naklad abys ho nevysypal ven... to ze mas naky kolo v luftu ale neznama nic - pri tydle rychlosti a terenu je tam stejne uzaverka :D
Zřejmě chtěli poukázat na tuhost rámu.Vona ta vejda by za chvíli byla v takovýmhle terénu ukroucená. Každopádně je velká škoda jak Tatry tak vejdy,myslím febriky.
LR Defender 110 USW - CC01 LR Defender 110 HCPU - CC01 LR Defender 90 pick-up - CC01- ten je dcery Wrangfender na Axialu- ten je syna užofka Samurai made by Balů - JAPANES RUM trial tým v sezóně 2016 celkové 3. místo!!!
Přesně takhle je to u u nás.Při dnešním FOFFení jsem protočit disk v hexu,hex už je taky ohoblovanej,zlomená těhlice vpředu a nakonec mi Michal!!!! ohobloval spur :-D On měl taky plodnej den.V plým kalupu do betonu,takže zohýbanej rám a nakonec utrhnul zavěšení tří linku.Ale byla sranda....