Mě jde právě o tu zábavu a i o to, že můžu tellurida kdykoliv předělat a jít si s ním zaskákat :-) Velikostně to není zase takový rozdíl např. proti Summitu, proto doufám, že nepojedu s prstem v nose :-D
Skoukni tohle,to je expedice.Třeba tam kde se všichni skoro topěj,ty sotva smočíš gumy.Tam kde má i wraith problém,ty o překážce ani nebudeš vědět.Navíc 2x tak širší auto vypadá divně mezi ostatníma.Jistě,málokdo chce investovat do druhýho auta který se na expe hodí.Ale třeba mě by netěšilo jezdit s ostatníma když bych dopředu věděl že to projedu bez problémů.A nebo naopak se nevejdu kam ostatní.Osobně jsem zastánce scale ježdění,ale každej může jet s tím co má,pak je o to větší sranda.
Ja to napsal spatne - telluride neni takovy velky rozdil, jako treba summit, stampede, e-revo vs. axial. Pekne video, tohle se mi libi, jenze nejsem jeste tak 'vyprofilovany' , abych vedel, ze nebudu za pul roku chtit nasadit rychlejsi motor a zaskakat si. A zatim vidina druheho auta neprochazi ani doma :-) Nicmene to, co jsi psal, odpovida prave spis summitovi a podobnym monstrum, coz se mi taky nelibi a kolegovi rikam to same - s nadsazkou neuciti vodu, nepozna prekazku, nebo auto pod sebou :-D Kdyz si srovnas jen ciste rozmery axiala a tellurida, neni to nejaky velky rozdil. Ja to porovnaval v obchode a velikostne jsou si opravdu hodne podobny, napr. krizeni naprav. Prujezdnost ma axik ale nepochybne lepsi, uz jen kvuli perfektnimu podvozku. Neresim scale, tam samozrejme axik vede na plne care. Nicmene si myslim, ze telluride tak uplne out neni, takova realnejsi hracka :-) Kazdopadne dekuji za nazor!
To je dobrý,každý má nějaký názor.Třeba mě to lítání a skákání s monstrem jen tak okolo sebe omrzelo ani ne za dva měsíce.Přišlo mě to takový bezcílnýPak jsem uslyšel o scale expedicích,a bylo to jasný ;-) .Ale hlavně že přibil další autíčkář.Já k tomu mám jště 5 letadel ;-) .
Popravdě, mě na tom to ´tvrdý´ scale odrazuje. Takhle si na Tella můžu dát skoro cokoliv a neřešit, jeslti to je v měřítku, nebo ne :-D a přesto to nebude žádnej obr. Pokud se zítra dostanu do obchodu, zkusím nafotit čtveřici - axík, origo telluride, můj telluride a summit :-) takový porovnání se dycinky hodí.
Já se snažil přítelkyni vysvětlit, že vlastně taky chce autíčko, třeba rubicona od axíka... a prý že nechce :-/ :-D tak nemám ani já :-)
Telluride je opravdu auto pro zábavu a Radost má už dva a jsem spokojen Dal bych i foto ,ale program mne pořád buzeruje kvuli velikosti tak na to prdím
dodo36 píše:Telluride je opravdu auto pro zábavu a Radost má už dva a jsem spokojen Dal bych i foto ,ale program mne pořád buzeruje kvuli velikosti tak na to prdím
Kolega už ho má taky a je vidět rozdíl v nastavení pozvozku, pneu atd :-) KAždopádně aktuálně čekám na blbinky z HK a pak se bude vymýšlet dál. Kvůli zemědělským vůlím jsem musel vyměnit servosaver, teď mě čekají těhlice a závěsy.. Sranda s ním je :-)
Z čeho jsi dopasoval ty tyčky na nastavování odklonu kol? :-) v originálu jsou takové šedé, nenastavovací.. Koukám, že kola mám na SC discích, mě se podařilo, po úpravách, na to dostat klasické 2.2 disky a guma se chová jinak, než na sc disku... Nemáš i nějaké fotky spodku a těch zadních nárazníků? :-) sbírám jen inspiraci, chci dělat komplet přední nárazník.
Kucíí nelamte si s tím hlavu jezděte tím co máte stejně nezůstane u jednoho auta :-D Vím o čem mluvím a hodně lidí mi myslím dé za pravdu. ;-) Dopadne to takto 1 auto do mokra 2 auto do skal 3 jen tak aby se ty 2 nekazily při obyč ježdění 4 na vozík pro strýčka příhodu ¨ 5 super extra scale bláto rez a vymlácené čepy na poličku
To není špatný, musel bych ale kuchat i předek. Prostě nesedí rozměr od předního nárazníku po zadní hranu předního blatníku. Ale já si s tím poradím :-) Nechci, aby to byl bastl, snad se mi to podaří :-)
Ahoj, já mám taky tellurida a jel jsem s ním pár expedic a myslím si, že tento model není vůbec špatný na expediční styl jízdy. Trochu jsem ho vybavil nějakými scale doplňky, vyměnil jsem olej v diffech za hustý, vyměnil jsem pneu a jízdní vlastnosti se hodně zlepšily.