Novinky v roce 2014
1) Bodování jezdců - rozšířené bodování na patnáct míst v následující podobě:
30 – 25 – 20 – 15 – 12 – 10 – 9 – 8 – 7 – 6 – 5 – 4 – 3 – 2 – 1
- Nebodující jezdci budou seřazeni podle dalšího umístění pomocí vhodných koeficientů
2) Pohár konstruktérů – libovolné týmy s libovolným počtem účastníků, v závodě do týmu bodují vždy nejlepší dva, týmy nejsou nijak omezeny výběrem karosérií, jediná podmínka – první tři jezdci spolu nesmí tvořit tým – Balu, sWiňák a DMR
3) Sekce - povinnost vytyčit celou sekci mlíkem
4) Couvání do branek – libovolná branka v sekci, jezdec musí dopředu nahlásit, maximálně jedna branka za sekci za 0 trestných bodů! směr průjezdu branky je stále stejný (tzn. praporek bude v případě couvání brankou u pravých dveří). Za nulu bude pouze jedno couvání, všechny ostatní okolo už jsou za 3 trestné body standardně. Pokud ji jezdec nahlásí jako couvací, tak už to tak musí provést! Pokud se mu to nepovede, bude branka považována za neprojetou.
5) Jízda s dvěma modely – po poruše svého modelu můžu dojet závod s půjčeným, ale bez nároku na umístění
6) Dotek branky – pouze upřesnění již starého pravidla
- pokud se dotýká několikrát, ale nevyjede z brány – jeden dotek
- pokud se dotkne, vyjede z branky a znova do ní najede a dotkne – dva doteky
7) Startovné - 80 Kč!! Abychom mohli sesmolit i nějakou čokoládu za výhru pro týmy.
8) Atakování správné brány ze špatného směru - považováno jako atakování špatné brány, konec sekce a 50 trestných bodů za zbývající brány. Jezdec si musí sekci před startem důkladně projít!
9) Shoda bodů - při shodě bodů v sekcích rozhoduje celkové pořadí lepší výsledek sekce vyškrtnuté